سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان   درجلسه با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: محورهای اقتصادی این بیانیه و همچنین خط‌مشی‌های اقتصاد مقاومتی را باید در بازنگری اهداف و استراتژی‌های شرکت مدنظر قرار دهیم و سپس با قدرت و روحیه جهادی، در جهت اجرای این برنامه‌ها با تمام وجود تلاش کنیم. ایرج رخصتی افزود: برای توسعه این شرکت، تلاش‌های شبانه‌روزی بسیاری انجام شده است، بنابراین همگان وظیفه داریم با احساس مسوولیت در حوزه خود فعالیت کنیم.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، بر لزوم جوان‌گرایی و بهره‌گیری از توان داخلی تاکید کرد و افزود: باید زمینه ارتقای نیروهای جوان و متخصص شرکت را فراهم کنیم و از پیشنهادهای تحول‌زا استقبال کنیم تا نگرش جدیدی در شرکت حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰درصد ظرفیت کارخانه فعال نیست، افزود: باید با تمام توان، برای فعال‌سازی این ظرفیت خالی تلاش کنیم و این موضوع بر هر برنامه دیگری ارجحیت دارد. ضمن اینکه تا پایان سال با رسیدن به تولید ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن، رکورد جدیدی در تولید شرکت ثبت می‌شود که این امر باید با جدیت دنبال شود.

رخصتی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، رسیدگی بیشتر به معیشت و رفاه کارکنان اهمیت ویژه‌ای دارد که قطعا با افزایش تولید و در‌آمد شرکت این امر محقق خواهد شد.

در ادامه اولین جلسه شورای معاونان  نیز برگزار شد. در این جلسه، رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن ایجاد اشتغال را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان دانست و گفت: باید منافع سازمان و منطقه را هم‌راستا قرار دهیم و به گونه‌ای فعالیت کنیم که توسعه سازمان و منطقه همراه هم محقق شود و منافع هردو تامین شود.

رخصتی توجه به توانایی‌های داخلی ذوب‌آهن اصفهان را در همه فعالیت‌ها یک راهبرد اساسی ذکر کرد و افزود: حل مسائل شرکت از جمله تامین مواد اولیه و افزایش بهره‌وری با استفاده از توان داخلی امکان‌پذیر است.

وی افزود: امور شرکت با رویکرد اجرایی و همچنین با پیگیری مداوم و موردی به سرانجام می‌رسد که در نهایت موجب ارزش‌آفرینی برای سازمان می‌شود.