در این سمینار که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد، نمایندگان بیمه پارسیان از سراسر کشور به‌صورت حضوری یا از طریق مشاهده پخش زنده از طریق پلتفرم آپارات و لایو اینستاگرام و وب‌سایت رسمی ‌کاربلد حضور داشتند.

توحید حیدری بنیان‌گذار و مدیر توسعه محصول کاربلد در این سمینار ضمن بیان تاریخچه ورود اینترنت و کسب و کارهای آنلاین به کشور در خصوص اهمیت ویژه آنلاین شدن کسب و کارها و بررسی راهکارهای عملی موفقیت در مدیریت هوشمند کسب و کار‌ها به بیان مطالبی پرداخت.

در ادامه محسن لحنی، مدیرعامل مجموعه کاربلد به بررسی کاربردهای فناوری‌های نوین در توسعه کسب و کار نمایندگان بیمه اشاره کرد و ضمن بیان توانمندی‌های فنی و کاربردی پلتفرم کاربلد گفت: تکنولوژی نرم‌افزاری کاربلد این اجازه را به نمایندگان بیمه می‌دهد که بدون داشتن دانش آی‌تی بتوانند به راحتی مدیریت کسب و کار آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار بگیرند.

وی تصریح کرد: تنوع قابلیت‌ها و محصولات بیمه‌ای ارائه شده در پلتفرم کاربلد برای نمایندگان بیمه پارسیان بی‌نظیر بوده و نمایندگان بیمه پارسیان می‌توانند نه تنها در رشته‌های بیمه‌ای عمومی ‌و ساده‌ای همچون ثالث، بدنه و آتش‌سوزی مسکونی فعالیت کنند، بلکه می‌توانند با در اختیار داشتن امکان فروش آنلاین بیمه در بیش از ۵۲ رشته بیمه‌ای کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سامانه فروش آنلاین بیمه کشور را در اختیار داشته باشند. در پایان این سمینار به قید قرعه هدایای ویژه‌ای به نمایندگان بیمه پارسیان اهدا شد.