علی جباری با اشاره به چشم‌انداز تفاهم‌نامه مذکور خاطرنشان کرد: بررسی فعالیت بانک تجارت نشان از آن دارد که این بانک در توسعه و رشد بازار‌های همسو پیشقدم بوده و در این مسیر با بزرگان هر صنعت و صنف هم‌پیمان شده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: دو مجموعه در کنار یکدیگر می‌توانند در رشد و توسعه صنایع بیمه و بانکداری تاثیر قابل توجهی داشته باشند و از این موارد می‌توان به اجرای هرچه بهتر پروژه‌های کلان و توسعه اقتصادی کشور در راستای ارزش‌آفرینی اشاره کرد.

جباری با اشاره به دستاوردها و جایگاه قابل توجه بیمه رازی در صنعت بیمه یادآور شد: بیمه رازی در یک‌سال اخیر توجه ویژه‌ای به مشتریان نهایی و شبکه فروش خود دارد و در راستای ارائه خدمات به‌روز و متنوع که محلی برای ایجاد تمایز با رقبا است، بسیار نوآورانه عمل کرده است. وی ادامه داد: بیمه رازی در ماه‌های اخیر بسته‌های بیمه‌ای متفاوتی را طراحی و با کمک شبکه فروش خود در سراسر کشور ارائه کرده است و در حال حاضر توانایی آن را دارد تا برای بانک تجارت و مشتریان بزرگ و کوچک آن بسته‌های بیمه‌ای خاص و به‌روزی را طراحی و عرضه کند و این در حالی است که این شرکت برای شرکای تجاری و مشتریان بزرگی همچون بخش‌های دولتی کشور خدمات به‌روزی را ارائه کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به عملکرد بیمه رازی همچون برتری در بیمه کشتی، بیمه رازی را همراه بسیار خوبی برای مجموعه‌های اقتصادی همچون بانک تجارت دانست و گفت: بیمه رازی در همکاری با بانک تجارت محصولات جدید و خاصی را برای صنعت بیمه و بانکداری طراحی خواهد کرد. همچنین در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت نقاط قوت این تفاهم‌نامه را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: امضای این تفاهم برآمده از عملکرد و نقاط قوت بیمه رازی است و با توجه به ظرفیت‌های بیمه رازی باید خدمات مناسب و به‌روزی را از بیمه رازی در راستای ارتقای خود دریافت کنیم. هادی اخلاقی یادآور شد: بانک تجارت در پی عملکرد و هدف نهایی خود، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ۵۰درصد تولید کشور در حوزه‌هایی همچون نفت، پتروشیمی، معدن و ... حضور فعال دارد و بر خود واجب می‌داند تا خدمات به‌روز و مناسبی را به مجموعه شرکت‌های خدماتی و تولیدی در کنار کسب و کارهای کوچک ارائه کند.

اخلاقی با تاکید بر وظیفه ذاتی بانک تجارت ادامه داد: بانک تجارت در پروژه‌های بزرگ کشور حضور دارد و در این مسیر از همراهان و شرکای بنام که دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی هستند، استفاده می‌کند و امضای این تفاهم‌نامه با توجه به قابلیت‌، ظرفیت‌ و عملکرد بیمه رازی صورت می‌گیرد. مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: بانک تجارت به دنبال ارائه خدمات به‌روز به مشتریان خود است و در مسیر پیش ‌روی خود از ظرفیت‌های بیمه رازی استفاده حداکثری خواهد شد.