فرهاد یاسمی تاکید کرد: همان‌طور که از نام این شرکت بر‌می‌آید طبیعتا تمرکز تولیدات شرکت در حوزه ساخت مسکن متناسب و مناسب است، با وجود این گاه به فراخور نیاز شرکت نسبت به تولید واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، فرهنگی، ورزشی و ... در جوار ماموریت اصلی خود اقدام می‌کند، اما اگر بخواهیم درباره میزان ساخت مسکن نسبت به دیگر ساخته‌ها درصدی را اعلام کنیم، باید گفت مشخصا ۹۶ درصد تولیدات شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در حوزه ساخت مسکن بوده و هست.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب همچنین درباره بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات مسکن گفت: در تمامی پروژه‌های مسکونی که توسط شرکت اجرا می‌شود، امکان برخورداری از تسهیلات بانک مسکن برای متقاضیان فراهم است و در حال حاضر با توجه به سیاست‌های جاری بانک در پرداخت تسهیلات بدون سپرده قابل انتقال به متقاضیان حدودا ۱۰ درصد از قیمت تمام شده پروژه‌ها از محل تسهیلات قابل انتقال تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به برند شرکت و جایگاه آن در جامعه به علت کیفیت ساخت، اتمام به موقع و تحویل آن و رعایت آخرین مقررات نظام مهندسی و استانداردهای ساخت همیشه واحد‌های ساخته شده شرکت در قیاس با سایر شرکت‌ها مورد استقبال متقاضیان است افزود: به علت شرایط فروش و برخورداری از تسهیلات بانکی از ارزش افزوده بیشتری نسبت به واحد‌های سایر انبوه‌سازان برخوردار است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب گفت: شرکت در حال حاضر حداکثر امکانات خویش را برای برخورداری از وضعیت عملکرد مطلوب و تامین سوددهی پیش‌بینی‌شده در بودجه سالانه به‌کار می‌برد تا نسبت به تامین نظر سهامداران اقدام شود.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن محسوب می‌شود.