دانکن آلدرد، رئیس جهانی شرکت جنرال موتورز، اظهار کرد بعد از این اتفاق، رزرو این خودرو در مقایسه با یک روز معمولی هفت برابر شده است، زیرا ترافیک وب سایت این برند حدود ۲۳۰ درصد افزایش یافته است. او گفت این رویداد منجر به این شد که در این ماه بالاترین میزان رزرو برای‌ هامر، از جمله نسخه شاسی بلند آن، به وجود آید. به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، آلدرد طی یک جلسه توجیهی در روز سه‌شنبه هفته گذشته به خبرنگاران گفت: این امر نشان می‌دهد علاقه و تمایل مشتری به خرید خودرو همچنان بسیار بالاست. آلدرد از افشای تعداد سفارش‌های رزرو خرید که مستلزم پرداخت ۱۰۰ دلاری قابل استرداد بود، خودداری کرد. او افزود این خودروساز بیش از ۱۲۵ هزار متقاضی دارد که اطلاعات مربوط به خودرو را در وب‌سایت خود درخواست کرده‌اند. او انتظار دارد بیشتر آنها را به خریداران تبدیل کند.

بازدید بایدن در روز چهارشنبه شامل بازدید از کارخانه و همچنین بخش‌هایی از خط تولید این وانت به همراه مدیر عامل جنرال موتورز مری بارا بود. بایدن همچنین طی یک سخنرانی در این مرکز، چندین اظهارنظر حمایتی برای تبلیغ این خودرو ارائه کرد، از جمله آن را یک خودروی بی‌نظیر نامید. آلدرد روز سه‌شنبه تایید کرد جنرال موتورز قصد دارد تا اواسط دسامبر، نسخه ویژه آن را با قیمت ۱۱۳ هزار دلار روانه بازار کند. این بازه زمانی به این معنی است که این خودروساز دیترویتی موفق به تحویل به موقع این کامیون پرچمدار جدید از زمان رونمایی آن در اکتبر ۲۰۲۰ خواهد شد. آلدرد در ادامه افزود: این واقعا به  یک سفر شگفت‌انگیز دو ساله ختم می‌شود. این سریع‌ترین برنامه‌ای است که جنرال موتورز آن را انجام داده است. تولید این خودرو یک تلاش عظیم است و تنها یک وسیله نقلیه نیست، بلکه اولین ابرکامیون جهان و شاهکار بسیار شگفت‌انگیزی است، اما این خودروی الکتریکی با یک بار شارژ برد کمتری از آنچه در ابتدا پیش‌بینی شده بود خواهد داشت و از ۳۲۹ مایل به حدود ۳۵۰ مایل کاهش یافته است.

رویداد هفته گذشته در واحد فکتوری زیرو جنرال موتورز عمدتا برای ترویج قانون سرمایه‌گذاری در زیرساخت و مشاغل دو‌حزبی و قانون جدید «بازسازی بهتر» بایدن صورت پذیرفت که شامل مشوق‌های مالیاتی تا سقف ۱۲۵۰۰ دلار برای هر وسیله نقلیه برای افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی است. طرح بازسازی بهتر، یک بسته پیش‌بینی شده ۷ تریلیون دلاری کمکی کووید- ۱۹، اقتصادی و زیرساخت‌های آینده است که توسط رئیس‌جمهور بایدن ارائه شده ‌است. این برنامه شامل سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و ایجاد ۱۰ میلیون شغل با انرژی پاک است. همچنین در قالب طرح بازسازی بهتر بیش از  ۵/ ۳میلیارد دلار در خصوص تجهیز کارخانه‌های خودروسازی ایالات‌متحده برای تولید خودروهای الکتریکی یا سلول سوختی اختصاص می‌یابد و این مشوق‌ها می‌توانند تا سال ۲۰۳۱ بالغ بر ۷/ ۳ میلیارد دلار بودجه در اختیار جوامع خودرویی آمریکا قرار دهند. خودروسازان آمریکایی همچنین می‌توانند از ۳ میلیارد دلار وام تخصیص یافته توسط وزارت انرژی ایالات‌متحده برای ساخت خودروهای فناوری پیشرفته بهره‌مند شوند.