این نشان‌دهنده این است که شهردار پرند اهل کار و عمل بوده و این نوید‌بخش روزهای خوب برای این شهر است. محسن وطن‌خواهی افزود: این تفاهم‌نامه به صورت‌جلسه تبدیل شده و به امضا رسیده همچنین قرار است موارد آن در صحن علنی شورا مطرح شود و گام‌های بعدی برای تحویل فازهای۴،۳ و بقیه فازها اتفاق می‌افتد. فکر می‌کنم این گره که چندین سال بین شرکت عمران و شهرداری بود گشوده شد و بقیه اقدامات نیز به موقع انجام خواهد شد. وی افزود: شرکت عمران به عنوان نهادی که این شهر را به نیابت از دولت احداث کرده همیشه آمادگی دارد که در راه حفظ و اعتلای این شهر بکوشد. امیدواریم با همکاری متقابل شرکت عمران و شهرداری، شهر پرند، شاهد تحولات بسیار بزرگ‌تری باشد.

 پرند از بن‌بست خارج می‌شود

محسن وطن‌خواهی به برنامه‌های پیش روی شرکت عمران همچون تامین بودجه خرید ون برای حمل و نقل شهری، برنامه شرکت عمران برای خارج شدن پرند از بن‌بست و مذاکره با وزارت بهداشت برای ساخت درمانگاه شبانه‌روزی تامین‌اجتماعی اشاره کرد. مدیرعامل شرکت عمران پرند در بخش دیگری در پاسخ به سوالات شرکت‌کنندگان در مورد دریافت هزینه‌های اضافی، دریافت ارزش افزوده و عملکرد یک‌جانبه پیمانکاران در عمل به تعهدات و عدم تحویل پروژه‌ها افزود: به جز موضوع مبلغ ارزش‌افزوده، هیچ‌گونه افزایش قیمت در حوزه مسکن مهر نداریم و مشکلات مردم در پروژه سایبر بین‌الملل و پروژه هسا ۴ را حل می‌کنیم.

 حل مشکل مترو تا چند ماه آینده

وطن‌خواهی قول ایجاد پنج مرکز خرید تره‌بار شبیه تره‌بار شاهد فاز یک را تا پایان سال داد، همچنین به خرید دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی با نردبان ۳۲ و ۵۶ متری اشاره کرد که به زودی تحویل شهرداری می‌شود. وی در ادامه به برنامه شرکت عمران در خصوص ایجاد چهار زیرگذر در شهر اشاره کرد و گفت: مقدمات نصب چراغ راهنمایی در چهاربانده شهر آماده شده که در حال نصب است. مدیرعامل شرکت عمران در مورد جمع‌آوری سگ‌ها افزود: ساماندهی سگ‌ها به عهده شرکت عمران بوده ولی طی تفاهمی ‌مسوولیت آن به شهرداری واگذار شد، در عین حال ما حاضریم دوباره این مسوولیت را خودمان بپذیریم.

وی در پایان با توجه به وضعیت نابهنجار خیابان‌ها و کوچه‌ها با اشاره به شروع لکه‌گیری، بیان کرد: مشکلی در مورد انجام آسفالت نداریم و به زودی مشکل برطرف خواهد شد.