در این رویداد، مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن قدردانی از همه همکاران که در موفقیت‌های شرکت ایفای نقش کردند، گفت: امسال نیز توانستیم توفیقات و دستاوردهای خوبی را کسب کنیم. در سال ۱۳۹۹ برای دومین سال متوالی به عنوان سودآورترین شرکت صنعت بیمه شناخته شدیم و همچنین رتبه اول بین موسسات بیمه‌ای در ارزیابی صد شرکت برتر ایران IMI ۱۰۰ را برای دومین سال متوالی کسب کردیم که این توفیقات جز با تلاش، عزم و اراده جدی و نگاه حرفه‌ای و منسجم تک تک ارکان شرکت بیمه دی در همه سطوح محقق نمی‌شد.

محمدرضا کشاورز افزود: از جمله توفیقات شرکت می‌توان به تکرار توانگری سطح یک با نسبت ۲۴۱درصد، کسب بیشترین تعداد بیمه‌گذار و بیمه‌شده به نسبت تمام سال‌های فعالیت شرکت و افزایش سودآوری و فروش در ۶ ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد. کشاورز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، افزایش ۴۰۰ عددی نمایندگان را در پی داشت که با برگزاری دوره و تفویض اختیار به نمایندگان سعی در هموار کردن مسیر توانمندی شبکه فروش داشتیم.

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره بیمه دی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو اظهار کرد: ادامه مسیر توفیقات شرکت قطعا وظایف سنگین‌تری را بر عهده‌مان خواهد گذاشت، روند رشد شرکت با برنامه‌محوری روش‌مند، تعهد کاری در فضای کسب و کار و خدمت‌رسانی به مشتریان محقق خواهد شد. در شروع منحنی دوم با تدوین استراتژی‌های جدید و توسعه فروش، بیمه‌داری نوین توام با خدمت‌محوری نواندیشانه با تکیه بر مشتری‌مداری در فضای کسب و کار، توفیقاتی بیش از پیش را عاید شرکت خواهد کرد.