به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از کره تایمز، ولوو با شروع از خودروی نسل دوم XC۹۰ که در سال ۲۰۱۵ تولید شد، سیستم SPA را روی مدل‌های پرچمدار خود مانند خودروهای V۹۰ و V۹۰CC و همچنین خودروهای اندازه  متوسط XC۶۰ ، S۶۰ ، V۶۰ و V۶۰CC ​​خود اعمال کرد. به گفته خود خودروساز، حجم فروش انباشته خودروهای ولوو مجهز به SPA تا ماه جولای به ۰۵/ ۲میلیون دستگاه رسید و شش سال طول کشید تا این شرکت پس از معرفی این پلت‌فرم ماژولار به این نتیجه برسد. همچنین با نگاهی به مدل‌های خاص، خودروی XC۶۰ با ۷۵۵هزارو۹۲ دستگاه بیشترین فروش را داشت، پس از آن XC۹۰ با فروش ۵۷۰هزار و۹۰۰ دستگاه و S۹۰ با ۲۴۳هزار و۱۷۴ دستگاه در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سال ۲۰۱۵، ولوو نسل دوم مدل XC۹۰ را روانه بازار کرد که ۴۰هزار و۶۲۱ دستگاه فروخت و این امر به شرکت کمک کرد تا از مرز فروش سالانه ۵۰۰هزار خودرو برای اولین بار عبور کند.

خودروهای تولیدی با پلت‌فرم SPA در کره جنوبی نیز محبوب هستند. از زمان عرضه XC۹۰ در سال ۲۰۱۶، بالغ بر ۳۵۷۴۳ دستگاه خودروی ساخته شده با پلت‌فرم SPA در این کشور فروخته شده است. این فروش به ولوو کمک کرد تا هر ساله نرخ رشد دو رقمی ‌خود را به‌دست آورد و حضور خود را به عنوان یک برند محبوب در بازار خودروهای وارداتی در کره تقویت کند. راز محبوبیت جهانی پلت‌فرم SPA در فناوری‌های سطح بالای آن، کیفیت و استراتژی‌های خلاقانه محصول نهفته است. به طور کلی سیستم SPA برای رفع محدودیت‌های پایه چرخ‌ها، برجستگی‌ها و ارتفاع کلی در مرحله توسعه خودرو طراحی شده است. ویژگی نسبت بدنه پویا و نشان طرح جدیدی که قبلا به صورت یک خودروی مفهومی‌ رونمایی شده بود، روی خودروهای تولید انبوه اعمال شد و با عرضه آن به بازار توجه عموم را به خود جلب کرد.

 فضای داخلی نشان‌دهنده استفاده از مواد طبیعی با کیفیت بالا در ساخت آن است، در حالی که دارای فضای داخلی بزرگ‌تری در مقایسه با برندهای رقیب خود است. نه تنها بهترین مدل‌ها، بلکه سدان S۶۰ آن نیز دارای برچسب مدل XC۹۰ Inscription است و خودروسازها برای اینکه لذت گوش دادن را به مشتریان خود هدیه دهند، این مدل خودروها را به سیستم صوتی ممتاز Bowers & Wilkins مجهز کرده‌اند. این در حالی است که در برندهای دیگر، این مشخصات فقط در خودروهای لوکس با قیمت بیش از ۱۰۰میلیون وون (۸۵۸۵۱ دلار) یافت می‌شود.