نقاط تاریک و روشن رمز ارزها

نویدبخش از این نظر که همه به فکر افتاده‌اند تا در شرایط تحریم‌های ظالمانه و همین‌طور تعامل با یک تکنولوژی جدید بعد از سال‌ها کاری ‌نکردن، دست از انفعال بردارند و به یادشان آمده است که رمزارزها را نمی‌توان انکار کرد؛ و نگران‌کننده از این جهت که فعالیت‌های موازی در این راستا باعث می‌شود که تصمیماتی گاه متناقض گرفته شود و کسب‌وکارهای این حوزه و مردم در نهایت آسیب ببینند و خسران اصلی نصیب منافع ملی ما شود.
 

بنابراین به عنوان فردی که سال‌ها در راستای منافع ملی و کشورش تلاش کرده است و عمده فعالیتش در این حوزه بوده است، از مسوولان عزیز تقاضا می‌کنم، این موضوع در یک کمیسیون واحد در نظام صنفی یا مجلس مورد بحث‌وبررسی قرار بگیرد و از تعامل سایر نهادها از جمله فعالان این حوزه نیز استفاده شود؛ زیرا در غیر این‌صورت به‌جای پیشرفت در کار، شاهد عقبگرد خواهیم بود و تصویب بخشنامه‌هایی که در تضاد با هم هستند نیز سبب دلسردی کسب‌وکارها، هم سبب سردرگمی مردم و هم سبب خوشحالی دشمن‌مان می‌شود.

کریپتوکارنسی‌ها یک تکنولوژی غیرقابل انکار و مبارزه و البته پول آینده بشر هستند. ایران ما با در نظر گرفتن منافع ملی این فرصت را دارد تا به هاب منطقه تبدیل شود و بسیار پیشروتر از سایر کشورها شود، زیرا نخبگان دانشگاهی و جوانان انقلابی این مرز و بوم همیشه نشان داده‌اند در شرایط خاص و سخت حامی کشورشان هستند و حاضرند برای منافع ملی‌شان از همه چیز خود بگذرند. کریپتوکارنسی یک فرصت است که اگر رهایش کنیم تبدیل به یک حسرت می‌شود. حسرتی که خیلی زود برایمان آشکار و فرصت جبرانش به سختی فراهم خواهد شد. با عنایت به همه موارد عنوان شده تقاضا می‌کنم با دیدی واحد و از منظر منافع ملی به این تکنولوژی نگریسته شود. باشد که ان‌شاء‌الله عزت و افتخار در حوزه مدیریت این موضوع نصیب‌مان شود.