به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، این نوسازی ناوگان توسط یونایتد باهدف جذب مسافران بیشتر، به‌ویژه مسافران پردرآمد در مراکز مهم ساحلی مانند سانفرانسیسکو و نیوآرک نیوجرسی صورت می‌پذیرد. اندرو نوچلا، مدیر ارشد بازرگانی یونایتد ایرلاینز در این خصوص اظهار کرد: هواپیماهای Max ۱۰ و A۳۲۱neo بزرگ‌ترین مدل در خانواده‌های آنها هستند و یونایتد از آنها برای توسعه فعالیت‌های خود در بازارهایی که محدودیت ظرفیت دارند، استفاده خواهد کرد. نوچلا در ادامه افزود: همچنین ما در این برنامه قصد داریم در مراکزی مانند دنور و شیکاگو نفوذ خود را گسترش دهیم و طی چند سال آینده در سطح جهان نیز ۴ تا ۶ درصد رشد سالانه سفر داشته باشیم. این شرکت هواپیمایی می‌گوید: طی این برنامه توسعه، قصد دارد صندلی‌های جادارتر و همچنین صندلی‌های سرگرمی بیشتری را به هواپیماهای خود اضافه کند. این شرکت هواپیمایی همچنین اعلام کرده استخدام نفرات جدید برای این  هواپیماها که شامل خلبانان، مهمانداران و مکانیک پرواز هستند در حدود ۲۵ هزار کارمند است.

این دستور خوش‌بینی شرکت یونایتد در مورد بهبود سفرهای هوایی را نشان می‌دهد که تاکنون روی پروازهای داخلی و تعطیلات تابستانی متمرکز بوده است. یونایتد دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد انتظار دارد ماه آینده برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۰ درآمد تعدیل‌ شده مثبت را به ثبت برساند. شرکت هواپیمایی یونایتد و سایر شرکت‌های هواپیمایی در ازای عدم اشتغال کارگران در دوران کرونا بیش از  ۵۴ میلیارد دلار کمک فدرال دریافت کردند. اسکات کربی، مدیرعامل شرکت یونایتد ایرلاینز می‌گوید استراتژی این شرکت که خلبانان را همواره تحت آموزش و عملیات پروازی با هواپیماهای مشابه نگه می‌دارد، این امکان را فراهم آورده تا یونایتد برای بازگشت تقاضا آماده باشد. این سفارش شامل ۲۰۰ جت بوئینگ مکس است که از این تعداد ۱۵۰ فروند هواپیمای Max ۱۰ است که بزرگ‌ترین هواپیما در خانواده بوئینگ است. بوئینگ اولین پرواز آزمایشی Max ۱۰ را در اوایل ماه جاری به پایان رساند. همچنین ۵۰ فروند هواپیمای باقی‌مانده شامل محبوب‌ترین مدل این سازنده، یعنی بوئینگ Max ۸ است. خرید گسترده از بوئینگ توسط یونایتد ایرلاینز، یکی دیگر از نشانه‌های رای اعتماد به این غول سازنده هواپیما است که پس از دو سانحه سقوط مکس و چندین مشکل در تولید، تلاش کرده است دوباره جایگاه خود را در این صنعت به دست آورد. یونایتد همچنین قصد دارد ۷۰ ایرباس ۳۲۱neos را خریداری کند. درحالی‌که ارزش این سفارش بیش از ۳۰‌میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اما شرکت‌های هواپیمایی، به‌ویژه برای سفارش‌های بزرگ، به‌ طور کلی تخفیف‌های قابل ‌توجهی دریافت می‌کنند. یونایتد از افشای هزینه‌های خود برای خرید این هواپیماها خودداری کرد. راب موریس، رئیس مشاور جهانی Ascend by Cirium که به ارزیابی هواپیماها می‌پردازد و تعداد زیادی از داده‌های دیگر صنعت را ارائه می‌دهد، می‌گوید احتمالا رقم این سفارش به ۱۵ میلیارد دلار نزدیک است. این شرکت در حال حاضر حدود ۵۰۰ هواپیمای باریک در ناوگان خود دارد که از سال آینده وارد خدمت‌رسانی می‌شوند. نوچلا اظهار کرد: حدود ۲۰۰ فروند از این هواپیما برای رشد ناوگان این شرکت که دارای ۵۰۰ هواپیما است، مورد استفاده قرار می‌گیرد، درحالی‌که ۳۰۰ فروند هواپیما نیز جایگزین جت‌های قدیمی‌تر مانند هواپیماهای بوئینگ ۷۵۷-۲۰۰ خود می‌شوند که به‌زودی بازنشسته می‌شوند. برخی از این هواپیماها جایگزین جت‌های منطقه‌ای تک‌کلاس قدیمی دارای ۵۰ صندلی می‌شوند. این بخشی از تشویق یونایتد برای مسافرانی است که بیشتر هزینه می‌کنند. هواپیماهای بزرگ‌تر با صندلی و امکانات رفاهی بیشتر باعث افزایش رقابت‌پذیری یونایتد می‌شوند. مدیران یونایتد می‌گویند پرواز با جت‌های اصلی بزرگ‌تر به این معنی است که شما می‌توانید صندلی‌های درجه ‌یک و اقتصادی با فضای جلوی پای بیشتری را اضافه کنید. همچنین از امکانات داخلی جدیدی برای هواپیماها که شامل صفحه‌نمایش پشت صندلی است، رونمایی کرد. تمرکز روی صندلی‌های با قیمت بالاتر  و مشتریانی که هزینه بیشتری برای آنها می‌پردازند، به‌نوعی تقلید یونایتد از رقیب سنتی خود یعنی دلتا ایرلاینز است.

قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، دلتا به‌شدت روی مسافران خاص تمرکز داشت، به‌ویژه در سفر به مراکز ساحلی فضای بیشتری را برای جابه‌جایی پا در جت‌های جادار بین شهرهایی که به‌طور سنتی سفرهای کاری ارزشمندی را ترسیم می‌کردند، اضافه کرد. براساس گزارش تحلیلگران، تقاضا برای سفرهای تجاری در همه‌گیری ویروس کرونا به‌شدت کاهش ‌یافته است، اما به‌تازگی نشانه‌های امیدبخشی را می‌توان مشاهده کرد. مدیرعامل یونایتد به خبرنگاران گفت: انتظار دارد تقاضا برای سفرهای تجاری و بین‌المللی تا ۱۰۰ درصد بهبود یابد. وی گفت: تقاضای سفرهای تجاری هنوز ۶۰ درصد نسبت به سطح قبل از همه‌گیری کرونا کمتر است، اما روند کلی آن در حال بهبود است.

از دیگر تغییرات در استراتژی یونایتد این است که هواپیماهای خود را با تجهیزات سرگرمی پشت صندلی، چیزی که قبلا آن را کنار گذاشته بود، مجهز خواهد کرد. هواپیمایی ریوال امریکن، جایی که کربی قبل از پیوستن به شرکت هواپیمایی فعلی خود از پنج سال پیش به‌عنوان مدیر در آن کار می‌کرد نیز صفحه‌ نمایش پشت صندلی را در هواپیماهای قدیمی خود حذف کرده بود و در عین‌ حال هواپیماهای جدید را نیز بدون آنها به کار می‌گرفت. این در حالی است که بسیاری از مسافران از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی خود به‌جای دستگاه‌های پخش فیلم استفاده می‌کنند. شرکت‌های هواپیمایی دیگری مانند Delta و JetBlue Airways هنوز سیستم‌های سرگرمی پشت صندلی را ارائه می‌دهند.