وی افزود: البته امروز بیمه زندگی بیمه تعاون (عمر و سرمایه‌گذاری) هدف جدیدی است که برای رسیدن به حداقل متوسط صنعت روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، اما تمرکز انحصاری روی یک محصول نداریم.

مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه گفت: یکی از عقب‌ماندگی‌های ما در صنعت بیمه بحث عدم گسترش بیمه‌های زندگی در سطح جامعه است. البته خوشبختانه در ۱۰ سال اخیر بیمه‌های زندگی رشد قابل قبولی داشته‌اند.

مظلومی تاکید کرد: بیمه‌های زندگی هم‌اکنون حیات و ممات فرد را تحت پوشش قرار می‌دهد به شکلی که فرد با خرید این بیمه‌نامه و پرداخت حق بیمه اگر در پایان قرارداد در قید حیات باشد مبلغ خوبی را که به‌عنوان سرمایه برایش جمع‌آوری ‌شده به‌صورت یکجا دریافت کرده و اگر بیمه ‌شده در قید حیات نباشد یا ازکارافتاده باشد تمام سرمایه به خانواده وی پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بیمه زندگی شرکت بیمه تعاون، بیماری کرونا، آتش‌سوزی منزل و بیماری‌های خاص را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: خوشبختانه استقبال از بیمه زندگی به‌عنوان یکی از محصولات بیمه تعاون بسیار خوب بوده و سودی که بیمه‌گذاران دریافت می‌کنند و همچنین پوشش‌های این بیمه باعث استقبال خوبی از سوی بیمه‌گذاران شده است. طی این سال‌ها ما سالانه به‌صورت میانگین بیش از ۲۳ درصد سود پرداخت کردیم که بالاتر از سود بانک‌ها است و افراد ضمن آنکه هرسال این سود را از ما می‌گیرند شامل پوشش‌های بیمه‌ای نیز هستند.