مسوولان شرکت پوسکو اظهار کردند این شرکت تلاش خود را برای ارتقای ارزش شرکتی بالاتر برده و در کنار آن استانداردهای مدیریت همشهری شرکتی و دستورالعمل‌های ESG را رعایت خواهد کرد. علاوه بر این اعلام کرد در این سال روی کمپینی که هدفش مسائل زیست‌محیطی است، متمرکز کرده است. همچنین پوسکو گفته ضمن اینکه اصول ESG را مورد توجه قرار داده، بنیاد پوسکو با نام بنیاد یک‌درصدی را بنیان نهاده و عواید آن را صرف کمک به بخش‌های گوناگون کرده و از معلولان، خانواده‌های چندفرهنگی، هنرمندان بومی نیازمند و نسل‌های آینده همچنان حمایت خواهد کرد.

بنیاد یک‌درصدی پوسکو یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است. این بنیاد از طریق کارکنان پوسکو حمایت می‌شود. به این مفهوم که هرکدام از کارکنان پوسکو می‌توانند ماهانه یک‌درصد از حقوق خود را بلاعوض به این بنیاد کمک کنند. شرکت پوسکو می‌گوید این بنیاد همواره از کسانی که خدمت برجسته‌ای به این کشور کرده‌اند حمایت می‌کند. سال گذشته پوسکو یک تفاهم‌نامه همکاری با وزارت میهن‌پرستان و امور سربازان‌جنگی کره جنوبی امضا کرد که بر اساس این قرارداد ۲۶ نفر از معلولان جنگی در این کشور تجهیزات لازم را دریافت کردند. این شرکت امسال مجددا تجهیزات و هدایایی را به کسانی اهدا خواهد کرد که خدمت شایانی به کشورشان کرده‌اند. از سال ۲۰۱۹ تاکنون بنیاد یک‌درصدی پوسکو نیز برنامه «بال‌های امید» را اجرایی کرده است و کمک‌های لازم را به کسانی که در پوهانگ، استان شمالی Gyeongsang و Gwangyang و استان جنوبی Jeolla معلول شده‌اند ارائه خواهد کرد. این برنامه تجهیزات پشتیبانی سفارشی و تجهیزات ورزشی را برای ورزشکاران کم‌توان تهیه کرده است. در طول دو سال گذشته پوسکو جمعا به ۸۵۱فرد معلول کمک کرده و برای افراد معلول هم برنامه‌هایی دارد و آن تغییر مجدد تسهیلات عمومی است. علاوه بر این بنیاد کارهای خاصی مانند محصولات فرهنگی تولیدشده توسط هنرمندان معلول را به بازار عرضه خواهد کرد. این فیلم‌ها توسط هنرمندان معلول خلق‌شده که حدودا ۱/ ۷میلیون بازدید در کانال یوتیوب شرکت پوسکو داشته است. پوسکو می‌گوید جمعا ۲۴ویدئو توسط هنرمندان معلول تولید شده است که قرار است در ماه‌های مه و اکتبر در کانال یوتیوب شرکت معرفی شود.   

علاوه بر این بنیاد ۱۰ درصدی پوسکو در حال اجرای برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان است. در سال ۲۰۱۹ این بنیاد با همکاری انجمن Mecenat کره یک برنامه هنری را آغاز کرد. این برنامه هنری فرصت‌هایی را برای کودکان محلی فراهم می‌کند تا فعالیت‌های مختلف فرهنگی مانند رقص، ادبیات، هنرهای تجسمی و موسیقی را تجربه کنند. در سال ۲۰۲۰ مجموعا ۱۰۷۲ کودک از ۷۹ سازمان در این برنامه شرکت داشتند. پوسکو (POSCO) که مخفف انگلیسی شرکت آهن و فولاد پوهانگ است، یک شرکت فولاد کره‌ای است و جزو برترین فولاسازان جهان است. این شرکت در سال ۲۰۲۰ حدود ۹۳/ ۳۵میلیون تن فولادخام تولید کرد که نسبت به ۰۱/ ۳۸میلیون تن در سال ۲۰۱۹ در حدود ۵/ ۵درصد  کاهش داشته است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ ازنظر میزان ارزش بازار سرمایه، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت فولاد جهان محسوب می‌شد. دفتر مرکزی شرکت پوسکو در شهر پوهانگ کره‌جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس لندن، بورس کره، بورس توکیو و بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. بزرگ‌ترین رقبای این شرکت، شرکت‌های آرسلور میتال، تاتا‌استیل، تیسن‌کروپ و ان‌ال‌ام‌کی هستند.