به گزارش روابط عمومی مادیران، گروه شرکت‌های مادیران در سال گذشته و با به‌کارگیری پروتکل‌های بهداشتی مبتنی بر توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی، توانست علاوه بر کنترل بیماری کرونا در تمام شرکت‌های زیرمجموعه، میزان تولید و عرضه کالاهای خود را نیز افزایش دهد.  

بر همین اساس شرکت صنایع الکترونیکی مادیران سال گذشته توانست ۳۹۶هزار دستگاه محصولات نمایشی تولید کند که از این تعداد بالغ بر ۳۵۵هزار دستگاه به ارزش ۱۶هزار و ۷۴۰میلیارد ریال به فروش رسیده است. تولید محصولات نمایشی نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است. این شرکت همچنین در دو برند X.VISION و TCL در سال ۹۹ بیش از۲۰ مدل تلویزیون جدید روانه بازار کرده که در این بین تلویزیون ۴۳XT۷۴۵ ایکس‌ویژن پرفروش‌ترین محصول سال گذشته این برند بوده است. همچنین سری P۸SA تی‌سی‌ال هم که در اندازه‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ روانه بازار شده و از تمام تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های روز تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند نیز به عنوان یکی از مدل‌هایی در سال گذشته شناخته شده که توجهات بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده است.

همچنین شهریور سال ۹۹، کارخانه لوازم خانگی مادیران در منطقه ویژه اقتصادی «پیام» به‌صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد. این مجموعه در همین مدت توانسته بیش از ۶۸هزار محصول در دسته‌های یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و کولر گازی با برندهای ایکس‌ویژن و تی‌سی‌ال در سال ۹۹ تولید کند که نزدیک به ۷۲هزار محصول به ارزش ۴هزار و ۹۹۸میلیارد ریال به فروش رسیده است.

شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران در یک‌سال گذشته مجموعا ۴۲ مدل-رنگ ماشین لباسشویی، ۳۶ مدل-رنگ یخچال و فریزر با دو برند تی‌سی‌ال و ایکس‌ویژن و ۱۶ مدل کولر گازی با برند TCL به بازار عرضه کرده است.

از میان این محصولات، یخچال‌های چهار در، ساید بای ساید و فریزر بالا، ماشین‌ لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلوگرمی در هر دو برند و کولر گازی‌های سری اینورتر و پیستونی تی‌سی‌ال جزو پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی بودند.

مادیران همچنین در یک‌سال گذشته ۱۳ فروشگاه جدید در شهرهای مختلف کشور به مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود اضافه کرده است.

به این ترتیب در حال حاضر ۲۵ فروشگاه در سراسر کشور علاوه بر توزیع و فروش محصولات صوتی، تصویری و لوازم خانگی ایکس‌ویژن و تی‌سی‌ال، محصولات سایر برندها در حوزه لوازم خانگی، تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی، گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند، مانیتور، لپ‌تاپ، پرینتر و... را نیز عرضه می‌کنند.  بخش لجستیک شرکت در یک‌سال گذشته ۴۷۵هزار کالا از تمامی محصولات مادیران را در سراسر کشور توزیع کرده که با توجه به دریافت از مبدأ و توزیع در مقصد نزدیک به یک میلیون سرویس جابه‌جایی کالا توسط این واحد انجام شده است.

مادیران در حال حاضر در سراسر کشور ۷۴۷ عاملیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که از این تعداد ۳۳۱ عاملیت مربوط به کالاهای لوازم صوتی، تصویری و فناوری اطلاعات و ۴۱۶ عاملیت نیز مربوط به کالاهای حوزه لوازم خانگی است.

شرکت پشتیبانی فروش مادیران هم در یک‌سال گذشته تمامی درخواست‌های مشتریان خود را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین میزان رضایت مشتری، پاسخ داده است. این شرکت علاوه بر پشتیبانی و تعمیرات محصولات تولیدی مادیران، خدمات پس از فروش گوشی‌های ال‌جی، هوآوی، تبلت، نوت‌بوک، لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و مودم برندهای مطرح بازار را نیز انجام می‌دهد.