علی جباری در جلسه تعاملی غیرحضوری با تاکید بر اینکه بر اساس رویکردهای جدید، شعب و نمایندگان از اعتبار و اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و نقش نمایندگان در حفظ و توسعه بازار بیمه شرکت، نقش بسیار مهم و اساسی است افزود: معتقدم هویت تخصصی بیمه رازی در شعب و نمایندگی‌ها است، نماینده فقط یک «فروشنده» نیست، بلکه عضوی از خانواده بیمه رازی است که در خط مقدم فعالیت بیمه‌گری شرکت به‌عنوان یک بیمه‌گر است و علاوه بر تسلط به فنون بازاریابی، دارای دانش بیمه‌ای و به‌ویژه مدیریت ریسک است، بنابراین همه معاونان و مدیران شرکت باید تلاش کنند تا شعب و نمایندگان شرکت هر چه زودتر به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.

جباری ضمن اینکه از نمایندگان خواست در حفظ بازار فعلی بکوشند، «شبکه نمایندگی» را درگاه ارتباطی اصلی شرکت با مردم و مشتریان دانست و از آنها خواست بازار را رصد و ارزیابی و نظرات بازار را بدون واسطه به شرکت منتقل کنند.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه پنج چرخش استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد به‌عنوان نقشه راه شرکت برای تغییر و تحول اساسی، تدوین و ابلاغ ‌شده است، تاکید کرد: «حمایت از نمایندگان، شعار نیست»، بیمه رازی برای نخستین بار در راستای تحقق استراتژی نماینده محوری، تصمیم به پرداخت سود مشارکت در منافع گرفت و این سود را به نمایندگان پرداخت کرد. جباری در ادامه، لزوم رفع دغدغه‌های معیشتی، ثبات شغلی، بازنشستگی نمایندگان را یادآور شد و با بیان اینکه طرحی در حال تدوین است که بر اساس آن بخش عمده‌ای از دغدغه‌های اشاره‌شده نمایندگان شرکت بیمه رازی مرتفع خواهد شد، گفت: این طرح برای نخستین بار در صنعت بیمه توسط بیمه رازی انجام خواهد شد تا آینده شبکه فروش بیمه رازی را تضمین کند. این طرح با مشارکت شرکت و خود نمایندگان برای تضمین رفاه و رفع دغدغه‌های آتی نمایندگان بیمه رازی اجرا خواهد شد.