بیمه ملت در ادامه سیاست تقویت شعب و گسترش شبکه فروش، شعبه جدید خود را در شهر ساری افتتاح کرد. مدیر عامل بیمه ملت دراین مراسم با بیان این‌که خوشبختانه از زمان تاسیس بیمه ملت و با حضور تیم جدید در  بیمه ملت رویکرد و استراتژی  خاصی طراحی شد که در سایه حرکت در این چارچوپ اتفاقات خوبی برای این صنعت رخ داد، گفت: سال بسیار سختی را در شرایط کرونا پشت سر گذاشتیم، اما موفق شدیم به لحاظ ترکیب پرتفوی و فروش اقدام کم‌نظیری را در صنعت بیمه رقم بزنیم به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود پرتفوی شرکت بیمه ملت امسال به ۲ هزار میلیارد تومان برسد که این اتفاق بسیار بزرگی است و مدیون تلاش تمام همکاران هستیم.

دلفراز با بیان اینکه بیمه ملت برای سال ۱۴۰۰ آماده یک جهش بزرگ است، افزود: جهشی که با توجه به توانمندی‌های مجموعه و تیم فروش می‌تواند در سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی را برای صنعت بیمه رقم بزند.

وی در ادامه گفت: سطح توانگری یک برای بیمه ملت طی ۹ سال متوالی اتفاق افتاد و سال گذشته  با کسب رتبه ۲۷۹  توانستیم به عنوان توانگرترین شرکت بیمه‌ای شناخته شویم، اما توانگری اصلی بیمه ملت، توانگری کارکنان و همکاران فروش است که توانسته با همدلی و یکرنگی اتفاقات خوبی  را در بیمه ملت رقم بزند. مدیرعامل بیمه ملت  با اشاره به تحقق افزایش سرمایه کم‌نظیر در بیمه ملت بیان کرد: بیمه ملت درصدد است سرمایه خود را ۱۰۵۰ درصد افزایش دهد، که مقدمات آن انجام شده و تاییدیه حسابرس نیز گرفته شده که برای بورس ارسال خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با این افزایش سرمایه و رسیدن به عدد ۳۲۰۰ میلیارد تومانی که نشان‌دهنده اقتدار بیمه ملت است، نویدبخش روزهای طلایی‌تری برای بیمه ملت باشیم و امید می‌رود بیمه‌ملت در مسیر رو به رشدی که برای خود ترسیم کرده قدم‌های محکم‌تری بردارد.

دلفراز در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: در سال جاری پرتفوهای بسیار پرقدرتی در بیمه ملت نهادینه شد، قرارداد بیمه ملت با دانشگاه آزاد و همچنین سازمان بازنشستگی از مهم‌ترین قراردادهای شرکت بیمه ملت در سال‌جاری به حساب می‌آید.