تیگو ۵ از سوی دیگر در تست‌های معتبر بین‌المللی موفق شد امتیاز بالای ایمنی و ۵ ستاره ایمنی موسسه استاندارد چین را از آن خود کند. فروش نزدیک به ۵۰ هزار دستگاه از این خودرو در طول مدت ۵ سال در بازار ایران خود نشان ‌دهنده استقبال بسیار خوب از این خودرو است.

موتور ۲ لیتری تیگو ۵ از سابقه خوب عملکرد و دوام و اعتماد مشتریان برخوردار است و همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان است. اکثر خریداران تیگو ۵ مزیت اصلی این خودرو را فضای بزرگ و راحتی مناسب داخل خودرو در کنار استحکام و ایمنی بالای آن می‌دانند.

گرچه ممکن است طراحی تیگو ۵ در مقایسه با برخی از خودروهای روز کمی قدیمی به نظر برسد، اما کماکان طرفداران خاص خود را دارد و با آپشن‌های رفاهی و ایمنی نسبتا قابل‌قبول به بازار عرضه می‌شود.

تیگو ۵ مناسب کسانی است که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی با فضای راحت و بزرگ می‌گردند و همچنین اهل سفر هستند همچنین گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر این خودرو در میان خودروهای مشابه تولیدی در کشور کاملا خاص و منحصربه ‌فرد است که در کنار شبکه خدمات گسترده مدیران خودرو در مقایسه با بسیاری از محصولات هم‌رده و همچنین تسهیلات خاص فروش اقساطی بلندمدت و تحویل کوتاه‌مدت خدمات خاص و منحصر این خودرو در بازار کشور است.