وی در خصوص بروز مشکلاتی که به دلیل کرونا پیش آمده است، افزود: سال پیش در گیر کرونا بودیم و بخشی از اهداف شرکت نیز به همین دلیل محقق نشد. کرونا ادارات را تعطیل کرد و موجب کاهش راندمان کاری در کشور شد. کارگاه‌های ساختمانی شرکت را نیز درگیر کرد و کارکنان هم مبتلا به کرونا شدند به همین دلایل پیشرفت پروژه با کندی انجام شد. ولی این امر سبب شد  با تجربه‌ای بهتر برای سال جاری تدابیری اتخاذ کنیم. قربانی‌نیا تصریح کرد: در شرایط کرونا پروژه‌ها را انجام می‌دهیم و گام بعدی فراخوان و جذب شریک و مشارکت‌کننده و سازنده است‌.

وی با اشاره به گزارش سه ماهه اخیر شرکت خاطرنشان کرد: این گزارش نشان می‌دهد عزم را جزم کرده تا بودجه پیش‌بینی شده سال آتی را محقق کنیم. وی به تعیین تکلیف پروژه‌های درحال ساخت از سوی این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک پروژه‌ها یکی پس از دیگری به اتمام می‌رسد و شرکت در راستای فروش آنها پیگیری و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در مجمع سالانه شرکت بهساز کاشانه تهران تقسیم سود به ازای هر سهم ۶۰ ریال به تصویب رسید. در این مجمع ‌تمامی معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت تصویب و تنفیذ شد و هیات‌مدیره برای مدت ۲ سال انتخاب شد.