حجت‌اله صیدی در این مراسم با تاکید بر اینکه گروه مالی سپهر صادرات بازوی مالی بانک صادرات است گفت:  اگر نوسان‌های شدید بازار سرمایه نبود، ارزش گروه مالی سپهر صادرات به مراتب بیشتر نشان داده می‌شد که امید می‌رود با هدایت مدیریت جدید به مدارج بالاتری دست یابد. ارتقای ارزش شرکت‌های گروه با کمک مدیریت عملیاتی و جدی مدیرعامل جدید محقق خواهد شد.

این مقام مسوول شرکت‌های ابزاری بانک را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بانک صادرات به‌طور مستقیم با زیرمجموعه‌ها از جمله، بیمه سرمد، صرافی سپهر، تامین مالی سپهر و... ارتباط کاری و عملیاتی دارد و  سهام برخی دیگر از زیرمجموعه‌ها نیز باید به‌طور کامل به این گروه منتقل شده و اطلاعات مالی شرکت به موقع افشا شود. صیدی گفت: حضور غریب‌پور به عنوان یک مدیر نام آشنا، توسعه‌گرا و دارای سابقه درخشان در ایمیدرو و صنایع مختلف برای گروه مالی سپهر صادرات مغتنم است و امید می‌رود این شرکت در بازار سرمایه به جایگاه سزاوار برسد. بنابراین گزارش، غریب‌پور از ۲۴ آذر سال ۹۷ به مدت دو سال ریاست هیات عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت را بر عهده داشت.

مدیرعاملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، پتروشیمی شازند، هلدینگ سیدکو، توسعه کشت و صنعت ملی و فرماندار مرکز کهگیلویه و بویراحمد از سوابق اجرایی و مدیریتی وی محسوب می‌شود.