همکاری بین هتل‌های فرودگاه امام‌خمینی (ره) و «شهر آفتاب»

با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و مدیرعامل شرکت آریا زیگورات، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات متولی هتل‌های بین‌المللی فرودگاه امام خمینی(ره) امضا شد. محمد رئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه وجود فضای اقامتی و رفاهی یکی از ملزومات مهم در زمینه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی است، اظهار کرد: ایجاد فضای اقامتی و رفاهی برای مجریان، غرفه داران، میهمانان و بازدیدکنندگان نمایشگاهی که از سراسر کشور یا خارج از کشور که در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب شرکت می‌کنند، از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه هتل‌های فرودگاه امام خمینی (ره) از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، افزود: امکانات رفاهی و فضای اقامتی این هتل‌ها با استانداردهای روز جهانی برابری می‌کند و می‌تواند هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب امکانات مناسبی را در اختیار بازدیدکنندگان و متقاضیان قرار دهد. وی افزود: امید است امضای این تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند تا بتوان از این سرمایه‌های ملی به نحو مطلوب استفاده کرد. در ادامه جلسه سمانه یوسفی، مدیرعامل شرکت هتل‌های فرودگاه امام خمینی (ره) بابیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از ظرفیت‌های مناسب اقتصادی در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه و با معرفی شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، مجموعه هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی امام‌خمینی (ره) بر اساس تعرفه‌های اعلامی و با هزینه مناسب امکانات رفاهی و اقامتی موجود را در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می‌دهد. یوسفی افزود: همچنین برای رفاه بیشتر، سرویس رایگان بین نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و مجموعه هتل‌های بین‌المللی فرودگاه امام خمینی‌(ره) برقرار می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هتل‌های فرودگاه امام خمینی‌(ره) نخستین گروه از هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی کشور به شمار می‌رود که توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته ‌شده است. این هتل‌ها در مجاورت ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) قرار دارد و با توجه به نزدیکی بعد مکانی و زمانی، می‌تواند خدمات بسیار مناسب اقامتی و رفاهی را در اختیار مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب قرار دهد.