وی درباره قیمت سهام موسسه نیز اعلام کرد: با توجه به رشد درآمدها، شناسایی سود مناسب حاصله از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، کاهش هزینه تمام‌شده پول و … در حال حاضر ارزش سهام شرکت کاهش حداقلی متاثر از نوسانات اخیر داشته و با نوسان کمتری در حال معامله است و چشم‌انداز مثبتی خواهد داشت. وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود ۲۵ درصد رشد منابع داشتیم که درمجموع منجر به رشد درآمد و سودآوری نسبت به سال قبل برای ملل خواهد شد. موسسه اعتباری ملل جزو شرکت‌های گروه بانکداری است که در بازه یکساله با رشد خوبی که داشته بازدهی بالایی را عاید سهامداران کرده است.  وی ادامه داد: این شرکت با توجه به دارایی‌های در اختیار و مجموعه اقداماتی که در حوزه کسب‌وکار محوری (عملیات بانکداری) اجرایی کرده است ازجمله بانک‌هایی است که از ساختار مالی مطلوب برخوردار بوده و سودده است.

وی افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های موسسه در حال به ثمر رسیدن است و با توجه به الزامات قانونی در مسیر واگذاری آنها هستیم. ازجمله پروژه مسکونی درنیکای مشهد، مجتمع مروارید شمیران و بهار رضوی کرمان که مراحل پیش‌فروش و فروش آنها آغاز شده است. همچنین پروژه کوه نور مشهد که اقدامات لازم برای فروش آن اواخر سال‌جاری انجام خواهد شد. با واگذاری این سرمایه‌گذاری‌ها منابع خوبی با توجه به بهای تمام‌شده پروژه‌ها و قیمت‌های فعلی بازار مسکن برای موسسه به همراه خواهد داشت. در سال‌جاری علاوه بر شرایط خوبی که در حوزه عملیاتی برای سهامداران داریم این نوید را به سپرده‌گذاران می‌دهیم که انشاالله در پرداخت سود قطعی رشد خوبی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه واگذاری شرکت‌ها نیز اقدامات خوبی در حال عملیاتی شدن است که برای مثال شرکت ارزیاب هفته آینده برای مزایده آماده می‌شود و شرکت مسکن‌سازان نیز در حال طی مراحل پذیرش برای عرضه اولیه در بورس است، چند شرکت را تاکنون واگذار کرده‌ایم و تلاش داریم تا سایر شرکت‌ها را نیز واگذار کنیم. وی افزود: در حوزه فروش دارایی‌های تملیکی نیز امسال فعالانه عمل کردیم و بخش عمده‌ای از این املاک از طریق مزایده به مردم واگذار شده که برگشت سرمایه و نقدینگی را برای موسسه به دنبال داشته است.