به‌این‌ترتیب، تنها کسانی اجازه ورود به فروشگاه‌های کاستکو را پیدا می‌کنند که از ماسک و محافظ صورت استفاده کنند.

البته کاستکو اعلام کرده که کودکان زیر ۱۱ سال از این قانون معاف هستند. کاستکو سیاست پوشاندن دهان و صورت را از ۲۴ آوریل در دستور کار قرار داده بود، اما آن دسته از اعضای این شرکت که به دلیل معذوریت‌های پزشکی نمی‌توانند ماسک بپوشند، از این قانون معاف می‌شدند. اما در اعلامیه جدید شرکت گفته‌شده است: «این قضیه ازاین‌پس صحت ندارد.»

لویی سیلورا، معاون این شرکت، اعلامیه جدید را در وب‌سایت این شرکت قرار داده است. او گفته‌ است: «اگر یکی از اعضای این شرکت یا میهمانان آن معذوریت پزشکی داشته باشد که مانع پوشیدن ماسک برای آنها می‌شود، باید از محافظ صورت استفاده کنند.» در این اعلامیه گفته‌شده است که استفاده از پوشش صورت نباید به چشم جایگزین برای فاصله‌گذاری اجتماعی دیده شود. درنتیجه در این اعلامیه تاکید شده است که لطفا همچنان قوانین مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی را زمان حضور در این شرکت مدنظر داشته باشید.

کاستکو در اعلامیه‌اش تاکید کرده است که هرچند این سیاست‌های جدید می‌تواند منجر به‌سختی و ناراحتی برای برخی افراد شود، اما ما معتقدیم امنیت بیشتر، ارزش این سختی و ناراحتی را دارد. کاستکو اعلام کرده است هدفش تامین محیط امن خرید برای اعضا و میهمانانش است و همچنین وظیفه دارد محیطی امن برای کارکنانش فراهم کند که در آن کار کنند. این شرکت از مشتریانش بابت درک و همراهی در این زمینه تشکر کرده است. کاستکو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی در جهان است.