معاون فروش و درآمدهای بیمه‌گری بیمه کوثر اعلام کرد:با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسوولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فناوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند.

محمد دنان افزود: افزایش تعامل و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های استارت‌آپی و نیز ارائه طرح‌های متنوع، بیمه‌نامه‌های ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمه‌نامه‌ها و نیز اجرای پویش‌های تبلیغاتی موجب گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه می‌شود.

معاون فروش و درآمدهای بیمه‌گری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکت‌های استارت‌آپی و تلفنی صورت می‌گیرد، بیان‌ کرد: با تبیین برنامه‌های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام‌های لازم برای ارائه طرح‌های نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است. وی مشارکت ۷۵درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون با همکاری ۵۸۸ نماینده، ۲۳هزار و ۳۵۴ بیمه‌نامه به ارزش ۲۳۱میلیارد ریال صادر شده است. معاون فروش و درآمدهای بیمه‌گری بیمه کوثر از صدور ۷هزار و ۹۵۰ بیمه‌نامه به ارزش ۵۲میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت خبر داد و خاطرنشان ‌کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه می‌توانند بیمه‌نامه‌های  ثالث، حوادث انفرادی، آتش‌سوزی، مسوولیت پزشکان و پیراپزشکان  و درمان مسافرتی را بخرند.

محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با  اینشورتک‌ها و شرکت‌های استارت‌آپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح‌ کرد: با انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و ... تاکنون موفق به فروش ۱۲هزار و ۷۸۵ بیمه‌نامه به ارزش ۱۴۳میلیارد ریال شده‌ایم. وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری‌مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی  برای بیمه‌نامه‌های تمدیدی را فراهم کرده‌ایم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲هزار و ۶۱۹ بیمه‌نامه به ارزش ۳۵میلیارد ریال صادر شده است.