دستگاه فول اتومات تولید ماسک مطابق با فناوری روز دنیا توسط صنایع کارزین

شیوع کرونا ویروس در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران سبب شد که در تامین برخی کالا و تجهیزات درمانی-پزشکی از جمله ماسک با مشکل روبه‌رو باشیم. اما فعالان عرصه صنعت نیز در این عرصه از سایرین عقب نمانده و با تلاش شبانه‌روزی خود در حال کمک برای مقابله با شیوع بیماری کرونا هستند.

صنایع شیمایی کارزین

یکی از این واحدهای صنعتی که پیش از این در زمینه راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی ،رنگ ، چسب ، رزین ، کودهای شیمیایی و آلی ، سموم کشاورزی و…فعالیت داشته است ، بعد از شیوع ویروس کرونا به همت کارشناسان و مهندسان جوان صنایع شیمایی کارزین توانست اقدام به ایجاد ساخت و مونتاژ ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید ماسک سه لایه پزشکی با قابلیت سیستم بند زن و کش زن تمام اتومات کند.

که جهت سفارش با شماره میتوانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۰۰۵۳۶ زیر تماس حاصل فرمایید.

قابلیت دستگاه تولید ماسک پزشکی ۳ لایه

یکی از دستگاه های تولید ماسک پزشکی دستگاه فول اتوماتیک می باشد که با استفاده از آن تمامی مراحل دوخت ماسک پزشکی به صورت تمام اتوماتیک با سیستم التراسونیک انجام می گیرد. دستگاه تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با قابلیت دوخت روزانه ۳۰ هزار ماسک استرلیزه شده ، به همت شرکت‌ دانش‌بنیان صنایع شیمایی کارزین با مدیریت مهندس اسدی به بهره‌برداری رسید.

صنایع شیمیایی کارزین موفق به تولید دستگاه فول اتوماتیک تولید ماسک سه لایه پزشکی مطابق با فناوری روز دنیا شد.

دستگاه تولید ماسک سه لایه پزشکی صنایع شیمیایی کارزین قادر به تولید ماسک سه لایه در کوتاه ترین زمان ممکن با به روزترین تکنولوژی، سیستم التراسونیک و کش زن تمام اتوماتیک است و همچنین، این دستگاه در چندین شرکت خدمات پزشکی و شبکه درمان با موفقیت نصب و راه اندازی شده است.

عملکرد دستگاه

عملکرد این دستگاه کاملا خودکار بوده و بدین ترتیب ماسک ها به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می شوند. تولید ماسک پزشکی، هم به منزله ی افزایش ایمنی بدن بیمار و هم برای جلوگیری از انتقال میکروارگانیسم های موجود در هوا برای پزشکان در اماکن درمانی توصیه می شود. همچنین در اماکن شلوغ و پرتردد با میزان آلودگی هوای بالا، استفاده از این ماسک ها ضروری است.

ماسک سه لایه پزشکی

ماسک سه لایه پزشکی یک بار مصرف از ۲ لایه پارچه اسپان باند و یک لایه ملت بلون تشکیل شده است. لایه های اسپان بند وظیفه جلوگیری از ورود کوچکترین ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی را بر عهده دارد.

لایه اصلی فیلتراسیون در این نوع ماسک ملت بلون نیز است. ماسک های سه لایه پزشکی حدود ۲ الی ۴ ساعت، از شما در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کنند و پس از گذشت این زمان، باید ماسک را حتما تعویض نمایید.

خط تولید ماسک

خط تولید ماسک سه لایه صنایع شیمایی کارزین، با استفاده از فلز استیل ضد زنگ به تولید رسیده است. بنابراین در تماس با رطوبت و هوا، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همچنین با استفاده از کش زن اتوماتیک، عملیات کش زنی خیلی سریع و به صورت خودکار انجام می شود و بدین ترتیب ماسک ها به صروت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می شوند.

هزینه راه اندازی خط تولید ماسک سه لایه پزشکی به مراتب پایین تر از خط تولید ماسک فیلتر دار بوده و در عین حال، سوددهی بالایی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

شماره تماس : ۰۹۱۲۶۷۰۰۵۳۶

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.