وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن عملکرد مناسب بانک دی و نیز برنامه‌های آتی برای کاهش زیان انباشته، اصلاح ساختار مالی و قرار گرفتن در مسیر سودآوری و همچنین جایگاه مناسب بانک از نظر بازدهی و نقدشوندگی در بازار سرمایه در مقایسه با صنعت و شاخص در سال‌جاری شاهد افزایش ارزش آن باشیم.

براین اساس از بانک دی انتظار می‌رود که بر مدیریت عملیات بانکی خود تمرکز کند تا با بهبود روزافزون عملکرد و فعالیت اصلی بانک، روند رشد شاخص‌های عملیاتی و به تبع آن افزایش ارزش برای ذی‌نفعان و سهامداران ادامه‌دار باشد. ازاین‌رو توصیه می‌شود سهامداران، دید بلندمدتی به سهام بانک خودشان داشته باشند و تحت تاثیر نوسانات لحظه‌ای بازار و شایعات افراد سودجو اقدام به خرید یا فروش سهام نکنند.

عسگری با اشاره به فرآیند افزایش سرمایه بانک دی افزود: درخصوص فرآیند اجرایی افزایش سرمایه نیز این نکته قابل‌ ذکر است که روال اداری اخذ مجوز افزایش سرمایه برای بانک‌ها به‌دلیل نیاز به اخذ تاییدیه و مجوز از بانک مرکزی نسبت به سایر شرکت‌ها متفاوت است و با توجه به محدودیت‌های ابلاغی در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، درخواست بانک دی برای اخذ مجوز توسط کارشناسان مربوطه در بانک مرکزی و سازمان بورس (به‌طور موازی) در حال بررسی است و نتایج مربوطه از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع سهامداران خواهد رسید. سخنگوی امور سهام بانک دی تاکید کرد: سهامداران با پرهیز از رفتارهای هیجانی، اطلاعات مورد نیز خود را از کانال‌های رسمی استخراج کنند. وی ادامه داد: در شرایط موجود توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران و سهامداران از هرگونه رفتار هیجانی و لحظه‌ای در بازار پرهیز کنند و استراتژی سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت نسبت به بازار، اتخاذ کنند. همچنین ضمن عدم توجه به شایعات و اخبار منتشرشده در فضای مجازی، اطلاعات موردنیاز خود را برای بررسی و تحلیل از کانال‌های رسمی ازجمله سامانه کدال و سایت بانک استخراج کنند.