بیشترین درآمد عملیاتی شناسایی ‌شده مربوط به محصول ام دی اف خام این شرکت که بیش از ۸۴۳ میلیارد ریال از کل درآمد یادشده را دربرمی گیرد. ام دی اف روکش شده معادل ۴۱ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال، پارکت ۴۴۷ میلیون ریال و ورق فوم برد بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال، درآمد شناسایی‌شده را شامل می‌شود. این شرکت در گزارش تفسیری مدیریت خود برآورد کرده است که تا پایان سال‌جاری یک هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال درآمد عملیاتی شناسایی کند.

به این ترتیب سود ناخالص شرکت نیز با ۴۷ درصد افزایش در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال قبل به ۲۲۹ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال رسیده است.

شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در صنعت سلولزی با تولید انواع ام دی اف خام، روکش شده، پارکت و ورق فوم پی‌وی‌سی، با استفاده از فن‌آوری‌های نوین و روش‌های مبتکرانه ضمن حفظ کیفیت محصولات و رعایت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، منابع و مواد، دارای جایگاه مناسبی را در بازار ام دی ا ف تصاحب کرده است.

تنها منبع مالی در اختیار شرکت فروش انواع ام دی اف خام و روکش شده و فوم پی‌وی‌سی است که در پایان دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ شرکت وجوه نقدی معادل ۱۴۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال، سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت ۱۷۹ میلیارد ریال، موجودی مواد معادل ۳۰۸ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال، مجموع دارایی جاری معادل ۷۰۳ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال و مجموع بدهی جاری معادل ۴۲۸ میلیارد‌ریال داشته است.

این شرکت اعلام کرده است که شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه تاثیری بر فعالیت‌های این شرکت نداشته است. چوب خزر کاسپین با بیش از ۲۲۴ نفر نیروهای انسانی برای مقابله با ویروس کرونا طبق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی عمل کرده است.