به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از کرونیکل لایو، شرکت ترموفیشر ساینتیفیک در حال حاضر طیف وسیعی از محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌کند که برای تولید واکسن کووید-۱۹ و کیت‌های آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اکنون در نظر دارد کارمندان بیشتری به ویژه پرسنل باتجربه شیفت شب برای بخش‌های مختلف تولید و همچنین کنترل کیفیت در شعبه کراملینگتون این شرکت در انگلستان استخدام کند.

نیکول آسپینال، مدیر شعبه کراملینگتون، گفت: «شعبه کراملینگتون شرکت ترمو فیشر ساینتیفیک هر ساله با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال رشد است و ما همچنین تیم، ظرفیت و توانایی خود را گسترش داده‌ایم.»

وی گفت: «حتی قبل از همه‌گیری، شعبه کراملینگتون هر سال مبالغ بسیاری برای سرمایه‌گذاری دریافت می‌کرد که بتواند تقاضای روزافزون برای محصولات عرضه شده و انعطاف‌پذیری در زنجیره تامین را برای مشتریان پوشش دهد. ما هر سال با افزایش حجم سفارشات، رکورد جدیدی را شاهد بودیم، اما امسال همچنین در تلاش بوده‌ایم تا محصولاتی به مشتریان خود عرضه کنیم که برای مقابله با کووید-19 بتوانند کمک موثری انجام دهند.» ترمو فیشر ساینتیفیک، شرکتی پیشرو در زمینه خدمت به علم در جهان است که هم‌اکنون نیز به ماموریت خود ادامه می‌دهد تا مشتریان را قادر سازد جهان را سالم‌تر، تمیزتر و ایمن‌تر کنند. شعبه کراملینگتون در حال تولید محصولات «سینگل یوس تکنولوژی» است که در توسعه و تولید محصولات دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیکول گفت: «این تیم با وجود شیوع همه‌گیری در سطح جهانی، فوق‌العاده موفق بوده است و ما به تازگی یک اتاق تمیز تولید راه‌اندازی کرده‌ایم و همچنین سطح تولید محصولات خود را در این دوران افزایش داده‌ایم.»

گسترش این تیم، فرصت‌های بیشتری برای تولید، تضمین کیفیت، زنجیره تامین، پشتیبانی فروش، امور مالی، مهندسی و تدارکات را به همراه خواهد داشت.

ترمو فیشر ساینتیفیک، یک شرکت توسعه محصولات بیوتکنولوژی چند ملیتی آمریکایی است که در سال 2006 از ادغام دو شرکت ترموالکترون و فیشر ساینتیفیک تاسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید و ساخت تجهیزات وابزارها و محصولات تشخیصی درمانی، مواد مصرفی آزمایشگاهی، نرم‌افزارها و خدمات بهداشتی و علوم زیستی در جهت پژوهش، اکتشاف و تحلیل فعالیت می‌کند.

طبق آمار، محصولات شرکت ترمو فیشر ساینتیفیک 46 درصد در علوم زیستی، 20 درصد در مراقبت‌های پزشکی و 34 درصد در صنعت، محیط زیست و ایمنی به کار می‌رود.

شرکت ترمو فیشر ساینتیفیک حدود 70 هزار کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت اعلام کرده است که ماموریت دارد تا دنیا را به جایی پاک‌تر، سالم‌تر و ایمن‌تر تبدیل سازد و به مشتریان کمک خواهند کرد تا تحقیقات علوم زیستی را سرعت دهند، چالش‌های پیچیده موجود در حوزه درمان و تشخیص بیماری را بهبود بخشند و داروهای آنها را به بازار عرضه کنند و تولیدات آزمایشگاهی را افزایش دهند.