به گزارش گروه اقتصاد بین‌‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از پن لایو، یک شرکت اتوبوس‌‌های گردشگری که متعلق به خانواده شرکت‌‌های بیلی است، به دلیل شیوع همه‌‌گیری ویروس کرونا و متوقف شدن مسافرت‌‌ها، از ماه مارس شروع به ارائه خدمات ضدعفونی برای کسب‌وکارهای مختلف کرده است. این شرکت که قبلا نیز کار نظافت و ضدعفونی را برای ناوگان موتوری خود متشکل از اتوبوس‌‌های ۵۵ نفره، وانت‌‌ها، ماشین‌‌های سواری و ماشین‌‌های شاسی‌بلند انجام می‌‌داده است؛ اکنون خدمات ضدعفونی را هم برای وسایل نقلیه و هم برای فضاهای ساختمانی که در فاصله زمانی دوساعته از شهر یورک واقع‌ شده‌اند ارائه می‌‌کند.

همزمان با آغاز رشد بخش خدمات ضدعفونی، شرکت «بیلی زیرو هزارد» راه‌‌اندازی شد. نام شرکت تازه تاسیس از محصولی که برای ضدعفونی استفاده می‌‌کند برگرفته‌شده است. این شرکت نوپا همچنین در زمینه فروش تجهیزات ضدعفونی و دستگاه‌‌های اسپری‌کننده و محلول‌‌های ضدعفونی با برند زیرو هزارد (با مفهوم احتمال صفر برای قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا) فعالیت می‌‌کند. از جمله فعالیت‌‌های این شرکت همچنین می‌‌توان به موارد اورژانسی مقابله با انتشار ویروس کرونا طی فعالیت‌‌های ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته اشاره کرد.

شرکت بیلی کوچ در بیانیه‌‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که در پی شیوع همه‌‌گیری ویروس کرونا این شرکت حمل‌ونقل و گردشگری بالغ‌بر ۷۰ درصد از درآمد سالانه خود را از دست‌ داده است. شروع فعالیت جدید شرکت بیلی زیرو هزارد، این شرکت را قادر می‌‌سازد نیمی از کارمندان خود را که به خاطر شیوع ویروس کرونا مشاغلشان را از دست ‌داده بودند، بار دیگر مشغول به کار کند.

این شرکت در بیانیه‌‌ای مطبوعاتی همچنین اعلام کرد: «بسیار خشنود است از اینکه با باز شدن درب‌‌های فعالیت جدید به روی خود توانسته است همچنان کارمندان را مشغول به کار نگه دارد و از تعطیل شدن این کسب‌وکار ۲۰ساله جلوگیری کند.»