سلیمی از نمایشگاه به عنوان برندی برای پویایی اقتصاد و بازرگانی کرمانشاه یاد کرد و افزود: نمایشگاه کرمانشاه در زمینه برپایی نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی عملکرد خوبی داشته و حیف است از دست برود.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعددی که برای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و معدود در این نمایشگاه انجام شده، ادامه داد: برای این منظور نیازمند موافقت ستاد کرونای استان هستیم. نایب رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تاکید کرد: دلیل مخالفت ستاد کرونا این است که برپایی نمایشگاه ممکن است به شیوع بیماری دامن بزند، این در حالی است که در سطح شهر کرمانشاه بازارهای سرپوشیده بسیاری داریم که ازدحام و تراکم جمعیت در آنها بسیار بیشتر از نمایشگاه است.

سلیمی اضافه کرد: از سوی دیگر ما قصد نداریم نمایشگاه‌های شلوغی مانند نمایشگاه پاییزه را برگزار کنیم، بلکه هدف ما برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با جمعیت کم است که مخاطبان خاص خود را دارد.

وی نمایشگاه تجهیزات پزشکی را یکی از مهم‌ترین این نمایشگاه‌ها دانست که در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا می‌تواند بسیار مفید باشد.

نایب رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: در صورت برپایی هرگونه نمایشگاه، تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد و اجازه بروز مشکل را نمی‌دهیم. این در حالی است که در برخی از استان‌های دیگر با تصمیم ستاد استانی کرونا، برپایی نمایشگاه‌ها به صورت محدود و تخصصی انجام شده است.