رضایت مشتری بر سود ارجح است

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از نیونان تایمز هرالد، جوی پندلی، بنیان‌گذار و صاحب شرکت پنکو، پس از شنیدن این خبر گفت: «من از این خبر شوکه شدم؛ ولی صادقانه بگویم با روند پیشرفت ما در این ۶ سال انتخاب پنکو مایه تعجب نیست.»

هر سال، اینک مگزین ۵ هزار شرکت خصوصی که در ایالات متحده سریع‌ترین رشد را داشته‌اند، معرفی می‌کند. در فهرست امسال ۵ هزار شرکتی که سریع‌ترین رشد را داشته‌اند، شرکت‌هایی بوده‌اند که در زمینه سلامت و بهداشت، رسانه‌ای و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند.

شرکت پنکو در زمینه بازسازی منازل که بر اثر حوادث آسیب ‌دیده‌اند، فعالیت می‌کند. پندلی شرکت خود را در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرد و در ابتدای فعالیت خود به همراه یک کارگر نیمه وقت آغاز به کار کرد.

پندلی اظهار کرد: تعهد پنکو و نقطه قوت ما افراد متخصص و رضایت مشتریان است نه سود حاصله و شعارمان هم «همیشه کاردرست را انحام بده» است. وی در ادامه افزود: شرکت پنکو زمانی شروع به شکوفایی کرد که من متوجه شدم باید به جای سود روی افراد تمرکز کنم و توصیه من برای شرکت‌هایی که قصد پیشرفت دارند این است که به جای سود بر افراد متخصص و رضایت مشتریان تمرکز کنند.»

پندلی گفت: «ما تمام روز به سختی کار می‌کنیم تا خدمات خوبی ارائه دهیم و باعث پیشرفت شرکت شویم، اما در پایان روز تمرکز ما بر کارمندان متخصص، رضایت مشتریان و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، معطوف است. رویای من روزی است که این شرکت متعلق به همه کارمندان باشد و هر کدام برای ارتقای شرکتی که متعلق به خودشان است، تلاش کنند.»