به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای اقتصاد» به نقل از روزنامه ایندیا تایمز، دلاپورته در نخستین بیانیه خود به‌عنوان سکان‌دار جدید شرکت ویپرو گفت: «به‌رغم وجود چالش‌های مهم کنونی، تردید ندارم که ما پس‌ازاین بحران‌ها، قوی‌تر از گذشته ظاهر خواهیم شد. ما باید برای بهبود در تمامی زمینه‌ها و با هدف رشد صنعت خود بجنگیم. ما باید یک آینده باثبات و جامع را در مسیر منافع ذی‌نفعان خود بسازیم. من در این مسیر روی کمک شما حساب ویژه‌ای بازکرده‌ام.»

وی با تصریح اینکه اکنون یک‌زمان حیاتی و آینده‌ساز برای صنعت فناوری اطلاعات و شرکت ویپرو خواهد بود، یادآور شد که چالش‌هایی نظیر کرونا همواره بخشی از تجارت بوده است.

وی ادامه داد: «بله امروز زندگی روزمره ما نیز تحت‌الشعاع قرارگرفته است. چالش‌ها جدید هستند؛ اما می‌دانم که ویپرو باسابقه فعالیت ۷۵ ساله، توانسته است تا با تکیه‌بر مقاومت و سرسختی خود بر بسیاری از چالش‌ها پیروز شود.»

دلاپورته گفت: «فرهنگ نوآوری که طی این دهه‌ها در ویپرو نهادینه‌شده است به ما کمک می‌کند تا بتوانیم مطابق با نیازها و تحولات، تغییر کنیم.» مدیرعامل جدید به این موضوع نیز اشاره کرد که طی هفته‌های اخیر صحبت‌های مفصلی را با عظیم پرمجی، رئیس ویپرو داشته است و تحت تاثیر شفافیت افکار وی و نیز اصول ریاستش بر شرکت قرارگرفته است.

او ادامه داد: «من مشتاق هستم تا با افکار کارکنان شرکت هرچه سریع‌تر آشنا شوم. با توجه به شرایط کنونی، ممکن است دیدار من با کارکنان برای مدتی به صورت تصویری میسر شود، اما من برنامه دارم تا در این مسیر، شما را مرتب در جریان اقدامات جدید قرار دهم.»

دلاپورته قرار است در دفتر پاریس مستقر شود و گزارش‌های خود را به دست عظیم پرمجی برساند. وی همچنین تصریح کرد که ایمنی و حفظ سلامت کارکنان ویپرو در برابر ابتلا به کرونا، از اصول و اولویت‌های مهم شرکت ویپرو خواهد بود.

ویپرو، شرکت مشاور مدیریت چندملیتی و هندی است که در زمینه برون‌سپاری و مشاوره اطلاعاتی فعالیت می‌کند. شمار کارکنان این شرکت بیش از ۱۴۵ هزار نفر است که در ۵۴ کشور جهان فعالیت می‌کنند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بنگلور هند قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک، بورس اوراق بهادار ملی هند و بورس اوراق بهادار بمبئی معامله می‌شود.