مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» گفت: با شیوع ویروس کرونا، میزان مصرف محصولات شوینده افزایش یافت و شرکت موفق شد میزان تولیدات خود را متناسب با نیاز بازار افزایش دهد. در این خصوص پاکسان از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد ماه سال‌جاری معادل ۵۸ هزار و ۲۸۰ تن انواع شوینده را تولید کرد که از این بابت معادل ۵ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی را شاهد بوده است.

وی افزود: عملکرد یک ماهه فروش «شپاکسا» در خردادماه سال‌جاری، معادل یک هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: پاکسان توانست با تمرکز بر صادرات، رکورد محصولات را در آخرین هفته خردادماه ۹۹ بشکند. به طوری که بارگیری و صادرات بیش از یک هزار و ۱۱۲ تن از محصولات پاکسان (در ۵۲ دستگاه تریلی) در چهار روز کاری رکورد جدیدی بود که به همت پرسنل این مجموعه به ثبت رسید. بقائی ادامه داد: مقاصد صادراتی محصولات این شرکت کشورهای قزاقستان، پاکستان،‌ عراق، سوریه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان است که در حال حاضر به علت بسته شدن مرزها به دنبال شیوع ویروس کرونا صادرات به مناطق حوزه CIS برای اولین بار از مسیر جدید آبی دریای خزر صورت گرفته که دسترسی زمینی و ریلی به آن مناطق میسر نبود. همچنین این حجم از صادرات برای این مجموعه بیش از ۳۵۱ هزار دلار ارزآوری داشت.

وی اظهار کرد: عمده محصولات صادراتی شرکت شامل برندهای برف، ارکید، پوش، پراید، گلنار، سردا و... است که به این کشورها صادر می‌شود.

بقائی تصریح کرد: با تغییر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رشد تولید و فروش و صادرات در این مجموعه عظیم صنعتی خواهیم بود و به نظر می‌رسد پاکسان در اجرا  بتواند از برنامه‌های تدوین شده سال‌جاری پیشی بگیرد.