پیرو درج خبری درباره شرکت صنایع بهداشتی ساینا تحت‌عنوان «عرضه محصولات بهداشتی به کشورهای خلیج فارس» در صفحه ۲۹ شماره ۴۹۱۴ روزنامه «دنیای‌اقتصاد» در تاریخ یکم تیرماه ۹۹، این شرکت به اطلاع می‌رساند: «در متن خبر، هیچ اشاره‌ای مبنی‌بر صادرات محصولات این شرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود ندارد و به‌رغم تذکر چندباره روابط عمومی این شرکت با یک تیتر غلط و نامرتبط برای این مصاحبه مواجه شده‌ایم.

شایان ذکر است تاثیرات درج این تیتر اشتباه مشکلات عدیده‌ای از قبیل ضرورت پاسخگویی به سازمان‌های بالادستی، مشتریان صادراتی، سهامداران این شرکت در بازار سرمایه و... ایجاد کرده است که اساسا با استراتژی شرکت ساینا مغایرت دارد.

لذا خواهشمند است طبق قانون مطبوعات درخصوص رسیدگی به این مشکل و درج اصلاحیه مناسب دستور لازم را صادر فرمایید.»

توضیح دنیای‌اقتصاد: هدف «گروه شرکت‌های دنیای‌اقتصاد» از تشریح فعالیت تولیدکنندگان کشور در سال‌جاری (که به شکل رایگان انجام می‌شود) صرفا انعکاس تلاش‌های فعالان اقتصادی کشور است. درج خبری از فعالیت‌های شرکت صنایع بهداشتی ساینا هم در همین زمینه انجام شد. با پیگیری‌های انجام شده از خبرنگار تهیه‌کننده خبر نیز مشخص شد که «تذکر چندباره‌ای» نبوده و تنها اشتباه رخ داده عبارت صادرات به خلیج فارس بوده است.