به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از فشن یونایتد،این برند محبوب آلمانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: کمیته هیات نظارت هم‌اکنون کار مذاکره با دنیل گریدر، مدیرعامل پیشین تامی هیلفیگر را آغاز کرده است. هوگو باس در مورد پیشرفت‌هایی که در روند این مذاکرات و همراستا با مستلزمات قانونی ایجاد می‌شود بازار سرمایه و رسانه‌ها را در جریان قرار خواهد داد. به‌دنبال این بیانیه و در روز معاملاتی جمعه، ارزش سهام هوگو باس با  افزایش ۷ درصدی روبه رو شد.

شرکت پی وی اچ، که مالک برندهای آمریکایی تامی و کلوین کلین ست پیش‌تر و در اوایل هفته قبل اعلام کرده بود که جدایی گریدر پس از ۲۳ سال حضور در پست‌های مختلف مدیریتی این شرکت، در هماهنگی کامل انجام شده است. این شرکت همچنین دلیل کناره‌گیری گریدر را تمایل او به پیگیری علاقه‌های دیگر عنوان کرد. مارتین هیگمن نیز به‌عنوان جایگزین او انتخاب شد.

تحت رهبری گریدر، تامی هیلفیگر توانست تا فروش خود را از ۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به بیش از ۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ برساند. از سوی دیگر مدیریت اروپای شرکت پی‌وی‌اچ نیز که در اختیار گریدر بود در این مدت با رشد دو برابری درآمدهای خود روبه رو شد.

حرفه شغلی گریدر در تامی از سال ۱۹۹۷ آغاز شد و در پست‌های مدیریتی مختلف این شرکت فعالیت داشته است که آخرین سمت وی مدیر عاملی برند جهانی تامی هیلفیگر و شعب اروپای شرکت پی‌وی‌اچ بوده است. او در مورد روندی که برای رسیدن به بالاترین جایگاه مدیریتی تامی طی این دو دهه طی کرده است، می‌گوید: «من فعالیت خود را در تامی به‌عنوان یک مامور فروش مستقل و باهدف ترویج این برند و محصولات آن در اتریش و سوئیس آغاز کردم. من به سرعت تحت‌تاثیر میراث منحصر به فرد تامی، جایگاه فوق‌العاده و پیش‌رو و روح کارآفرینی آن که به ارزش‌های شخصی من نیز نزدیک است، قرار گرفتم. در سال ۲۰۰۶ به عنوان قائم‌مقام عملیات تجاری به تیم مدیریتی تامی وارد شدم. دو سال بعد من به آمستردام رفتم تا ابتدا در نقش افسر ارشد اجرایی و سپس مدیرعامل تامی در اروپا فعالیت کنم. در سال ۲۰۱۵، من به‌عنوان مدیرعامل کل عملیات جهانی تامی کار خود را آغاز کردم. اکنون نیز به‌عنوان فردی که به روحیه کارآفرینی اعتیاد دارد، مشتاق ورود به فصل بعدی حرفه خود هستم.»