پیشنهاد افزایش سرمایه کاشی سعدی

دنیای‌اقتصاد: کارخانه‌های کاشی و سرامیک سعدی در خصوص افزایش سرمایه، طرح توجیهی افزایش سرمایه معادل ۱۰۰درصد بابت اصلاح ساختار مالی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران برای تامین سرمایه در گردش را تصویب می‌کند. این طرح  پس از تصویب هیات‌مدیره و ارائه به هلدینگ صدر تامین در کمیته افزایش سرمایه هلدینگ صدر تامین و شستا مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و پس از تصویب هیات مدیره شرکت صدر تامین به این شرکت برای اجرایی کردن ابلاغ شد، اما  هیات مدیره شرکت هنوز افزایش سرمایه را تصویب نکرده و به محض تایید آن توسط کمیته افزایش سرمایه هلدینگ حداکثر تا ۳۱اردیبهشت نسبت به تایید آن اقدام می‌کند.

 انتظار برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

ایران‌خودرو و سایپا در اطلاعیه‌های جداگانه به سازمان بورس اعلام کردند که تا این تاریخ موافقت با افزایش نرخ محصولات شرکت ایران‌خودرو و سایپا به صورت رسمی ‌به این شرکت‌ها اعلام نشده است.

 خروج صبانور از  ومعادن

شرکت صبانور در نظر دارد نسبت به فروش کل سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) اقدام کند.

 ادامه همکاری آتیه داده‌پرداز با پرسپولیس

آتیه داده‌پرداز اعلام کرد برای مشخص کردن انتظارات باشگاه پرسپولیس از کارگزار برند و همچنین انتظارات شرکت آتیه داده‌پرداز از باشگاه و همکاری باشگاه و بازیکنان با کارگزار برند برای کسب درآمد، الحاقیه‌ای  منعقد شد. بنابراین موضوع و اصل قرارداد همان قرارداد قبلی بوده و این الحاقیه برای  استحکام قرارداد بوده است. بنابراین با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص فسخ قرارداد، کنفرانس مطبوعاتی ۲۳ اردیبهشت ماه در محل باشگاه پرسپولیس برای تاکید هیات مدیره باشگاه مبنی بر ادامه قرارداد با شرکت آتیه داده‌پرداز صورت گرفت.

 ایمن‌سازی پتروشیمی آبادان

پتروشیمی ‌آبادان در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه‌اندازی واحد۸۰۰ شفاف‌سازی کرد. موضوع آتش‌سوزی کوره واحد ۸۰۰ مجتمع پتروشیمی ‌آبادان پس از عملیات تعمیرات کلی روی کوره مذکور توسط تیم‌های تعمیراتی مجتمع و با در نظر گرفتن کلیه الزامات HSE و تست‌های ضروری واحد ۹۰۰-۸۰۰ در شرایط کاملا ایمن در سرویس قرار گرفته وخوشبختانه پس از نرمال‌سازی فرآیند، محصول آن مرغوب شد.

 حادثه برای کشتیرانی

کشتیرانی جمهوری اسلامی‌ ایران شفاف‌سازی کرد. یکی از کشتی‌های متعلق به شرکت‌های تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به هنگام عبور از تنگه سنگاپور به گل نشست، اما این موضوع هیچ‌گونه خسارات جانی و زیست‌محیطی تا این زمان نداشته است. شایان ذکر است که کشتی حادثه دیده تحت پوشش حمایتی کلیه بیمه‌نامه‌های معتبر بین‌المللی است.