68 طعم سنتی دستاورد شرکت دلیران عنصری

این نام از سال ۱۳۰۸توسط علی اصغریان‌رضایی (ملقب‌به کلبعلی زنجی) پایه‌گذاری شده و از سال ۱۳۳۰ پسر وی مرحوم حاج منوچهر اصغریان‌رضایی (ملقب به علی‌زاده) نسل دوم این راه بود. از سال ۱۳۸۵ تاکنون این راه توسط نسل سوم این خانواده با همان زمینه فعالیت و البته با گسترش و تنوع محصول ادامه دارد. 

برادران اصغریان‌رضایی که تشکیل‌دهنده نسل جدید این برند هستند با نگاهی جدید در حوزه لبنیات سنتی، این ساختارشکنی را انجام داده و با استفاده همزمان از تکنولوژی و اطلاعات روز و سنتی نگه داشتن شیوه تولید، توانستند تحولات جدید و بسیار متفاوتی در عرصه لبنیات سنتی در خراسان رضوی به وجود آورند. 

مدیریت بخش تولید، بخش فروش و مذاکره‌کننده قرارداد‌‌ها هرکدام به نوعی این هدف را پیش می‌برند. به واقع هر یک از این سه نفر با ایجاد نگرشی عمیق و مثبت در میان مدیران میانی و پرسنل توانستند روندی رو‌به‌رشد در حوزه فعالیت خود به وجود آورند. از رویکردهای مهم و کلی مدیریت این نسل می‌توان به ساختارشکنی در حوزه‌های مختلف، ایجاد اشتغال و جوان‌گرایی اشاره کرد. داشتن۶۷ نوع محصول متفاوت با سبک سنتی و تعدد شعب نشانه‌ای از تحول در این صنعت است؛ متنوع‌ترین محصول این مجموعه در حال حاضر ماست چکیده است که در ۱۷ طعم مختلف و پرطرفدار تولید می‌شود و بعد از آن دوغ سنتی در ۸ طعم است. همچنین قیماق و سرشیر از دیگر محصولات پرطرفدار این برند است و همچنین ماست تازه که محصول محبوب و ویژه لبنیات دلیران عنصری برای مشتریان این مجموعه به حساب  می‌آید.

نام این برند در سال ۱۳۹۴ از «لبنیات علیزاده عنصری» به «لبنیات دلیران عنصری» در کشور تغییر یافت که دلیل آن لزوم ثبت برند و نیز جلوگیری از تشابه اسمی توسط سوءاستفاده‌کنندگان بود.

این مجموعه تولیدی همواره رضایتمندی مشتری و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته است با تولیدات سالم و بهداشتی، نقش موثری در سلامت جامعه ایفا کند. ۲۳ شعبه در مشهد و سه شعبه در تهران ماحصل اطمینان و رضایت مصرف‌کنندگان از این نام بوده است. 

همجواری مشهد با شهرهای مرز شرقی ایران و همچنین وجود شعبه مرکزی این مجموعه در مشهد و حضور انبوه زائران حرم مطهر رضوی این پتانسیل را ایجاد کرده که از شهرهای مختلف درخواست نمایندگی داشته باشد. 

در مجموعه تولیدی فرآورده‌های لبنی دلیران عنصری حدود ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول فعالیت بوده و با در نظر گرفتن تعدد شعب حدود یک هزار خانوار در کنار این برند ارتزاق می‌کنند. از آنجا که لبنیات سنتی فاقد مواد نگهدارنده است به‌‌رغم وجود تنوع برندهای مختلف لبنیات صنعتی در بازار، هنوز توجه و استقبال عمده‌ای از لبنیات سنتی در کشور وجود دارد.

حفظ کیفیت فعلی محصولات، افزایش گستره فروش، ارائه خدمات آنلاین، تولید محصولات متنوع‌تر و خاص با ذائقه ایرانی و قدم بعدی این مجموعه در سال ۹۹ خواهد بود.