بر اساس گزارش عملکرد این شرکت، درآمد یک ماه اسفند ۹۸ مبین وان کیش بالغ بر ۲۱۲ میلیارد ریال بوده است، اما مبلغ ۲۷ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال از درآمد اعلام‌شده در قسمت فروش شارژ تلفن‌های همراه بابت قرارداد قبلی شرکت نیست و از موضوعات مختلف در اسفندماه محقق شده است. 

مدیرعامل مبین‌وان کیش معتقد است توسعه سرویس‌های دیجیتال می‌توانند نقشی کلیدی در «جهش تولید» ایجاد ‌کنند و فرصت کلیدی امروز کشور نخبگان و برنامه‌نویسان هستند که می‌توانند با تقویت تولید سرویس‌های دیجیتال نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشند.

در حالی که امروزه  صنعت دیجیتال با فاصله معناداری عامل محرک در جهش تولید است؛ توسعه سرویس‌های دیجیتال نیز به نوبه خود باعث افزایش کیفیت زندگی می‌شود.

صنعت سرویس‌های دیجیتال صنعت نوپایی است که هنوز ظرفیت‌های آن در کشور تکمیل نشده، اما زیرساخت‌های فنی، سخت‌افزاری و از همه مهم‌تر نیروی کار متخصص در این زمینه در کشور به وفور وجود دارد و این می‌تواند نقطه عطف برنامه کشور در مسیر جهش تولید باشد.

طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی ناشی از تجاری شدن سرویس‌های دیجیتال در صنعت حمل‌ونقل و گردشگری، فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداختی و بانکداری دیجیتالی، عرضه آن لاین محتوا در قالب‌های گوناگون در سبک زندگی مردم ایجاد شده است؛ افزایش و بهبود کیفیت این سرویس‌ها می‌تواند منجر به بهره‌وری بالاتر اقتصادی شود. به گفته رئیس کمیسیون محتوا و ارزش افزوده نظام صنفی رایانه‌ای تفکری که با نگاه جهش تولید فعال می‌شود، می‌تواند علاوه بر فرصت توسعه صادرات مزیت اصلی در کارآفرینی بین‌المللی باشد تا در نهایت ظرفیت‌های زیرساختی نرم‌افزارهای تولیدشده توسط نخبگان و برنامه‌نویسان در کشور در خارج از مرزها نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.