رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌‌‌ها با تشریح مبالغ واریز شده به حساب سازمان بهزیستی کشور در اجرای ردیف۱۱ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری، اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های حمایتی دولت محترم از محرومین و خانواده‌‌‌های آسیب‌‌‌پذیر و در جهت بهبود شرایط خانوارهای تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و همچنین در راستای کاهش رفع فقر مطلق این خانواده‌‌‌ها ۲/ ۵۴۲‌ میلیارد تومان به حساب این سازمان واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی مراحل قبل در سال‌جاری، جمعا ۲۹۸۲‌میلیارد و ۵/ ۲۱۱‌میلیون تومان به این سازمان برای رفع فقر مطلق این خانوارها پرداخت شده است. او همچنین اضافه کرد: در اجرای بند ۲۶ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری نیز بابت مسکن محرومین ۸/ ۱۸۵‌میلیارد تومان به حساب سازمان بهزیستی کشور واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل تا به امروز و در سال‌جاری، ۷/ ۷۹۱‌میلیارد تومان به حساب این سازمان واریز شده است. حاجتی اضافه کرد: در اجرای بند ۲۸ همین جدول نیز بابت تولید و اشتغال ۳/ ۱۱‌میلیارد تومان به حساب سازمان بهزیستی کل کشور واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی در مراحل قبلی در سال‌جاری، ۱۵۰‌میلیارد تومان به حساب این سازمان واریز شده است. همچنین درراستای اجرای بند۴۱ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری درحمایت از زنان سرپرست خانوار نیز ۱/ ۵۲‌میلیارد تومان در این مرحله به این سازمان داده شده که با احتساب مبالغ واریزی قبل در سال‌جاری، ۹/ ۱۹۷‌میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کل کشور پرداخت شده است.

وی به پرداختی‌‌‌های حوزه کاهش آسیب‌‌‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در اجرای بند ۴۰ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری، ۱/ ۵۲‌میلیارد تومان به سازمان بهزیستی پرداخت شده که با احتساب مبالغ واریزی قبل در سال‌جاری، ۹/ ۱۹۷‌میلیارد تومان به این سازمان داده شده است. امید حاجتی اضافه کرد: همچنین در اجرای بند ۱۱، ۱۴۰‌میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولین به سازمان بهزیستی پرداخت شد که با احتساب مبالغ واریزی در سال‌جاری،  ۱۴۱۲‌میلیارد تومان به این سازمان در جهت حمایت از معلولین پرداخت شده است. مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌‌ها به پرداختی‌‌‌های سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌‌ها در اجرای ردیف ۱۹ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری به سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: ۱۲۵۰‌میلیارد تومان بابت پرداخت مستمری و پشت‌نوبتی‌‌‌ها و سایر خدمات حمایتی برای مددجویان به حساب سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با جمع واریزی‌‌‌های گذشته در مجموع مبلغ ۴۶۶‌۶میلیارد و ۸/ ۶۹۰‌میلیون تومان به این سازمان پرداخت شده است تا جمع واریزی‌‌‌های پرداختی در این مرحله در مجموع به حساب این سازمان به ۷/ ۲۳۷۲‌میلیارد تومان برسد تا سازمان بهزیستی کشور در راستای صحبت‌‌‌های ریاست محترم جمهور و حمایت دولت خدمتگذار از اقشار آسیب‌پذیر و کاهش فقر مطلق این خانوارها در آستانه سال جدید گام بردارد.

امید حاجتی، با اشاره به واریزی این مرحله به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز عنوان کرد: سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌‌ها از منابع خود ۷/ ۲۳۲۴‌میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرد که این واریزی در راستای کاهش فقر مطلق و حمایت از خانوارهای تحت پوشش کمیته، مسکن محرومین، تولید و اشتغال این خانوارها، کاهش آسیب‌‌‌های اجتماعی، پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌‌‌ها و سایر خدمات حمایتی است. مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌‌ها با تشریح جزئیات این مرحله از واریز و پرداختی‌‌‌های مراحل قبل به کمیته امداد خمینی (ره) عنوان کرد: در راستای اجرای ردیف ۱۱ جدول مصارف تبصره۱۴ قانون بودجه سال‌جاری کل کشور، ۵/ ۶۲۵‌میلیارد تومان به حساب این نهاد پرداخت شد که در مجموع در سال‌جاری ۶‌هزار و ۳۷۷میلیارد و ۷/ ۸۷۸‌میلیون تومان در جهت کاهش رفع مطلق خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز شده است. او اضافه کرد: برای اجرای بند ۲۸ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری مربوط به بابت تولید و اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۸/ ۸۸‌میلیارد تومان به حساب این نهاد واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل و در مجموع ۳۵۰ ‌میلیارد تومان به این نهاد بابت تولید و اشتغال واریز شده است. رئیس هیات‌مدیره سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌‌ها ادامه داد: برای کاهش آسیب اجتماعی نیز در راستای اجرای بند ۴۰ جدول مصارف قانون بودجه سال‌جاری ۱/ ۵۲‌میلیارد تومان دراین مرحله به حساب این نهاد واریز شده که با احتساب مبالغ واریزی قبل و در مجموع در سال‌جاری مبلغ ۹/ ۱۹۷میلیارد تومان واریز شده است.