حاتم شاکرمی با اعلام این مطلب در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک شکوهیه قم، تلاش برای سلامت نیروی کار را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین در مراسم روز جهانی کارگر با اهدای لوح تقدیر از کارگران برگزیده و مدیران و حامی اشتغال و تولید در استان قم ازجمله مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تجلیل کرد.  معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مقام والای کارگران و دستورات آموزه‌های دینی در این خصوص گفت: نقش محوری کارگران در رشد و پایداری اقتصاد کشور، تاب‌آوری تولید، تداوم اشتغال در برابر تحریم‌های ظالمانه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ستودنی است. وی افزود: کارگران همواره در طول ادوار مختلف انقلاب اسلامی، همراهی و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل(ره) و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری نشان داده‌اند.

شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از نقش موثر کارفرمایان در حمایت از تولید و اشتغال تصریح کرد: عده بسیاری از مدیران واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع با تحمل مشقت‌های فراوان در تامین مواد اولیه و دیگر مسائل به سختی توانسته‌اند تولید را نگه دارند. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تمام ظرفیت‌های موجود و اختیارات خود از تولید و اشتغال حمایت کرده است. شاکرمی افزود: شورای عالی کار بر اساس اصل سه‌جانبه‌گرایی و حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت فعالیت دارد، در دولت تدبیر و امید و طی سه سال اخیر شاهد رشد چشمگیر و افزایش دستمزد بیش از نرخ تورم بوده‌ایم.

معاون روابط کار یادآور شد: در دولت تدبیر و امید بر اصل سه‌جانبه‌گرایی تاکید داریم و بر همین اساس، امروز شاهد رشد ۷۴ درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و افزایش سطح اجرای مقررات هستیم.

 او تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش کرده تا به مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی بپیوندد و الحاقیه این مقاوله‌نامه‌ها، به مجلس شورای اسلامی ارسال شده تا بررسی شود.

شاکرمی تصریح کرد: در راستای حمایت از کارفرمایان تلاش کرده‌ایم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات پیش رو را برطرف کرده و فضایی ایجاد شود تا در جهت حمایت از تولید به رشد و توسعه اقتصاد پایدار کشور کمک شود.

در پایان این مراسم از کارگران برگزیده این شرکت و همچنین مدیران حامی اشتغال و تولید استان قم تقدیر شد.