واکنش نبویان به نقض تفاهم توسط آمریکا/ هیچ مذاکرهای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود
خبر آنلاین :
نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.
سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.
منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.
![]()
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.