جزئیات رایزنی تلفنی شهباز شریف با امیر قطر

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان امروز چهارشنبه از تماس تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خبر داد.

نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که از امیر قطر به خاطر حمایت کشورش از تلاش‌های صلح که به امضای یادداشت تفاهم تاریخی در اسلام آباد منجر شد، تشکر کرد.

شهباز شریف افزود: ما بر اهمیت حفظ این روند از طریق استمرار گفتگوها و تلاش‌های دیپلماتیک توافق کردیم.

 نخست وزیر پاکستان گفت: در گفتگو با امیر قطر رضایت خود را از پیشرفت مثبت حاصل شده در دور اول مذاکرات فنی در بورگنستوک ابراز کردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.