اظهارات مهم شهباز شریف درباره مذاکرات ایران و آمریکا
تسنیم :
نخستوزیر پاکستان گفت که نخستین نشست کمیته عالیرتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در سخنانی درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس گفت: نخستین نشست کمیته عالیرتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.
نخستوزیر پاکستان در ادامه گفت: گفتگوها منجر به پیشرفتهایی از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافقی نهایی ظرف 60 روز شده است. همچنین گفتگوها به توافقی برای تشکیل یک کمیته عالیرتبه جهت نظارت سیاسی و آغاز گفتگوهای فنی منجر شد.
شهباز شریف افزود: از تعهد واشنگتن و تهران به مشارکت سازنده قدردانی میکنم و از کشورهای دوست بهخاطر حمایتشان از این فرآیند تاریخی سپاسگزاری میکنم. بهویژه از کشور برادر قطر بهخاطر حمایت قاطع آن در فراهم کردن شرایط لازم برای آغاز این مذاکرات یاد میکنم.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.