سفارت این کشور در تهران بازگشایی شد

بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را  بازگشایی شده است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه می‌افزاید: سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.

دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل اوضاع درگیری‌ها دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.