جزئیات سه عملیات موفق نیروهای مسلح یمن/ تاکید بر تداوم حمایت از غزه و لبنان

سرتیپ یحیی سریع دوشنبه شب اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن در نخستین عملیات کشتی «SC MONTREAL» را با دو پهپاد در جنوب دریای عرب هدف قرار دادند.

وی افزود: در دومین عملیات، کشتی «MAERSK KOWLOON» با یک موشک کروز در دریای عرب هدف قرار گرفت. سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین کشتی «MOTARO» را نیز در دریای سرخ و باب المندب با چند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از موفقیت آمیز بودن این سه عملیات خبر داد. وی اظهار کرد: حمله به این کشتی‌ها به خاطر نقض قانون ممنوعیت رفت و آمد به بنادر فلسطین اشغالی توسط شرکت‌های مالک آنها صورت گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به مقاومت در نوار غزه و لبنان درود فرستاد و اعلام کرد که محاصره دریایی رژیم صهیونیستی تا زمان توقف کامل تجاوز به نوار غزه و لبنان ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه‌های گذشته و به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، در حمایت از مقاومت ملت فلسطین چند کشتی متعلق به رژیم اشغالگر قدس یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه و لبنان را متوقف نکند، حملات موشکی و پهپادی به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهند داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.