بازگشت مزدا به بازار ایران با این محصول/ کیا و تویوتا هم به دست کار شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، اخبار منتشر شده نشان می‌دهد کیا اسپورتیج لانگ، مزدا CX-۳۰ و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر قرار است به زودی پشت ویترین سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گیرند.

بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از محصولاتی که پیش از این در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شدند نشان می‌دهد کیا اسپورتیج لانگ، مزدا CX-۳۰ و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر برای اولین بار شانس این را پیدا کردند تا در دسترس متقاضیان خودروهای وارداتی قرار گیرند. سامانه فروش خودروهای وارداتی در دور جدید کار خود را با عرضه چانگان CS۳۵ پلاس آغاز کرد. اما قرار است در ادامه علاوه بر کیا اسپورتیج لانگ، مزدا CX-۳۰ و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر، تویوتا لوین توربو و همچنین هوندا CITY نیز پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار گیرند.

البته تویوتا لوین توربو و هوندا سیتی پیش‌تر نیز از مسیر سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده بودند. مشتاقان خودروهای وارداتی در دور جدید فروش باید همانند ادوار گذشته مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب‌های وکالتی خود ذخیره کنند. امکان افتتاح حساب وکالتی از ۲۴ مهر سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد. به گزارش اقتصادنیوز،‌ به نظر می‌رسد سایر شرایط حضور در جدیدترین طرح فروش خودروهای وارداتی همانند دورهای پیشین باشد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سورپرایز مشتریان با 3 خودروی وارداتی جدید/ بازگشت برند محبوب به ایران» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.