قیمت طلا و سکه استارت پولبک را زدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه آخرین روز کاری هفته را در حالی آغاز خواهد کرد که قیمت طلای آبشده و سکه امامی در روز گذشته مسیر صعودی را در پیش گرفتند و در کانال‌های جدید نوسان دادند؛ روندی که در پی آن قیمت طلای آبشده در کانال ۱۸ میلیون تومان قرار گرفت و سکه امامی هم در سقف کانال ۵۰ میلیون تومان متوقف شد.

طلای آبشده معاملات روز چهارشنبه را در ۱۷ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان آغاز کرد و با در پیش گرفتن روند صعودی،‌ به کانال ۱۸ میلیون تومان وارد شد و در نهایت ۱۸ میلیون و ۴۵ هزار تومان قیمت خورد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز چهار میلیون و ۱۵۷ هزار تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی هم از ساعات ابتدایی روز در کانال ۵۰ میلیون تومان نوسان داد و در حالیکه در ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معاملات را آغاز کرده بود، نهایت با ۵۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز افزایشی بود و این دو اقلام سکه به ترتیب ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شدند و سکه گرمی هم هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار طلا در رکود؛ شانس پولبک قیمت سکه قوت گرفت/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 26 مهر 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.