اسرائیل درصدد احداث دیوار امنیتی در جولان اشغالی

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد این رژیم درصدد احداث دیوار امنیتی بزرگی در مرز بین جولان اشغالی با خاک سوریه است.

این رسانه عربی به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، دلیل این اقدام تل آویو را مقابله با تهدیدهای روزافزون و چالش‌های امنیتی فراروی رژیم اشغالگر اعلام کرده است.

بنا به اعلام این رسانه، هدف از احداث دیوار مذکور، ایجاد مانع بر سر راه نفوذ نیروهای مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی است.

یک منبع صهیونیست در این باره به کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرد: این مانع امنیتی، از دو دیوار با مجموعه‌ای از خندق‌ها و خاکریزها تشکیل خواهد شد.

خبر مرتبط
شروط اسرائیل برای پایان جنگ در لبنان

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی طرز فکر مقامات رژیم اشغالگر درباره روز بعد از جنگ در لبنان را فاش کرد و گزارش داد: اسرائیل خطوط قرمز روشنی را برای حل و فصل مشکلات و یا پایان دادن به جنگ با لبنان ترسیم کرده است.

به گفته منبع مذکور، در این دیوار حائل، از فناوری‌ها و تجهیزات مدرن و ابزارهای جمع آوری اطلاعات استفاده خواهد شد.

 با گذشت بیش از یک سال از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ناکامی تل آویو در دستیابی به اهدافش در زمینه نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، این رژیم در دوم مهر ماه حمله به لبنان را تشدید کرد.

رژیم اشغالگر که تاکنون ضربات سنگینی از محور مقاومت در لبنان، یمن و عراق دریافت کرده است، همواره سوریه و سایر کشورهای محور مقاومت را به حمله نظامی تهدید می‌کند اما با پایداری گروه های مقاومت و ادامه عملیات آنها علیه مواضع نظامی اشغالگران، در این زمینه با ناکامی مواجه شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.