یک انتصاب تازه در وزارت صمت/ رضا انصاری مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد

با تصویب مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با حکم سیدمحمد اتابک (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، رضا انصاری به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شد.

انصاری دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی معدن دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی و دانشیار دانشگاه اصفهان است و سابقه چهار ساله عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را نیز دارد.

وی مشاوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیات عاملی سازمان فناوری اطلاعات، عضویت کمیسیون زیربنایی دولت و عضو ناظر شورای‌عالی معادن کشور را نیز در کارنامه دارد.

همچنین مشاور و مدیر پروژه در سازمان‌های صنعتی کشور نظیر ایمیدرو، فولاد مبارکه، صنایع الکترونیک ایران، جهاد دانشگاهی از دیگر سوابق اجرایی انصاری است. 

گفتنی است، پیش از انصاری، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را برعهده داشت که به تازگی، وی نیز با حکم وزیر صمت، به ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب و براین اساس انصاری جایگزین مقیمی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.