حقوق‌ بازنشستگان با سختی پرداخت می‌شود/ نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی قزوین عصر امروز در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در این نشست گفت: بیمارستانی که تنها دارایی تامین اجتماعی در قزوین است، بدهکار است، خواستار این هستیم که اعتباری برای تسویه این بدهی تخصیص داده شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور ادامه داد: کمبود کارمند و متخصص هم از چالش‌های این بیمارستان است؛ در تاکستان هم دستگاه سی‌تی‌اسکن نداریم و تامین آن از نیازهای ما است.

خبر مرتبط
زمان واریز مرحله دوم وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان

علی دهقان‌کیا درباره زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: استاندار، معاون استاندار و مسئولین مختلف برای یکی از بیمارستان‌های خصوصی جلسه گذاشته اما نتوانستند آن را قانع کنند که با تامین اجتماعی قرارداد منعقد کند؛ حل شدن این چالش از مطالبات بازنشستگان ما است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین با اشاره به متناسب سازی اظهار کرد: نیاز داریم تکلیف این موضوع مشخص شود.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی‌توانند خدمات بگیرند، در اینجا بیمه تکمیلی به‌نوعی برای تامین اجتماعی کمک کننده است، وقتی کمک کننده است نباید آن را فلج کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.