یک خبر خوش درباره نهضت ملی مسکن

محمد مهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن در نشست  تخصصی صنعت سازه های فولادی  با بیان اینکه  در مرکز تحقیقات راه،  مسکن و  شهرسازی و در  انجمن علمی و صنفی سال ها دنبال می‌کنیم رتبه بندی تولید کنندگان سازه های فولادی است  که امیدواریم  به ثمر برسد گفت:  به کمک انجمن ها  و براساس متد های  علمی بحث رتبه بندی را پیاده سازی خواهیم کرد و سیاست وکیفیت ساخت وساز  را دنبال  خواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه قیر و آسفالت  تجربه بحث رتبه بندی را داشته ایم  و با توجه به آنکه بیشترین مصرف کننده وزارت راه وشهرسازی بوده  براساس رتبه بندی کارخانجات   به  دستگاه های مختلف از  جمله سازمان شهرداری  ، بنیاد مسکن همزمان با تایید مرکز تحقیقات تخصیص می‌یابد.

خبر مرتبط
افرایش چشمگیر آلودگی هوای تهران در پی بازگشایی مدارس

مدیر واحد پایش شرکت کنترل هوای تهران خبر داد که بازگشت میلیون‌ها دانش‌آموز به مدارس، همراه با تردد والدین، سرویس‌های مدارس و اتومبیل‌های شخصی، حجم ترافیک و آلودگی هوارا به‌طور چشمگیری افزایش داده است.

او  اظهار کرد: در تلاش هستیم که برای   سازه های فولادی  هم این طرح را اجرا کنیم چراکه ساخت بیمارستان های دولتی از طریق وزارت راه وشهرسازی است و با توجه به اهمیت سازه های فولادی در روند اجرا در تلاش  برای اجرای آنها هستیم.

حیدری اظهار کرد: ما به دنبال ارتقای کیفیت پروژه ها هستیم و به دنبال آن هستیم  که  تولیدکنندگان زیرپله ای و بدون کیفیت را جمع کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی  توضیح داد:  در بحث نهضت ملی مسکن برای ساخت ۴ میلیون واحد مشکلی از لحاظ تکنولوژی  مطرح نیست بلکه مشکل اصلی مدل های تامین مالی است و در تلاش هستیم که در قالب مشارکتی مکتوب از توان تولید کنندگان سازه های فولادی استفاده کنیم و معضل مسکن را حل کنیم‌.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.