قطعی برق مردم این شهر را عصبانی کرد

قطعی‌های مکرر و بی‌برنامه برق در شهر قصرشیرین بدون اعلام قبلی از اوایل شهریورماه امسال شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به عنوان نمونه از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه سوم مهرماه در اوج گرما و بدون اعلام قبلی، برق برخی از مناطق شهر قطع شده است.

تحمل گرما در چنین شرایطی با دمای بسیار بالا غیر قابل تحمل است از این رو مردم این شهرستان ها این روزها به شدت از قطعی برق در اوج گرمای تابستان گلایه دارند و از مسوولان درخواست دارند تا در خاموشی های این مناطق تجدید نظر کنند.

خبر مرتبط
گله رئیس اتاق بازرگانی تهران از وضعیت قطع برق/ گازوئیل هم نمی‌دهند

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: قطعی بیش از دو روز در هفته برق کارخانجات در حالی صورت گرفته که به آنها گازوئیل هم اختصاص پیدا نکرده است.

گرمای بی‌سابقه امسال در کشور و به خصوص شهرستان گرمسیری قصرشیرین باعث ایجاد نوسانات زیادی در سیستم برق رسانی کشور شده است، گاهی قطعی‌های مکرر برق در نقاط مختلف باعث خراب‌شدن وسایل برقی مشترکان از جمله مشترکان خانگی شده است.

قطعی مکرر برق از روز گذشته در چندین نوبت تا به امروز شهروندان قسمتی از شهر قصرشیرین را کلافه کرده و از آنجاکه جدول خاموشی‌ها نیز طبق برنامه اجرا نمی‌شود مردم را سردرگم و متضرر کرده است.

این خاموشی‌های پی‌درپی برای مردم، کسبه و ادارات مشکلات زیادی به وجود آورده است و نکته دیگری که سبب کلافگی مردم شده جدول خاموشی است که به‌صورت روزانه از طرف اداره برق این خاموشی‌ها در گذشته اعلام می‌شد، اما اخیرا هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت نمی‌گیرد و یا قطعی برخی مناطق اصلا در لیست اعلامی اداره برق نیست.

شهرستان قصرشیرین گرم‌ترین نقطه استان کرمانشاه است که شهروندان و ساکنان این شهر تا اواخر آبان ماه ناچار به استفاده از کولر و وسایل خنک‌کننده هستند و قطعی برق باعث افزایش سطح نگرانی و گلایه‌مندی شهروندان شده است.

رییس اداره برق قصرشیرین نیز با تایید بر اینکه قطعی برق بخشی از مناطق شهر که امروز رخ داده بدون اعلام قبلی و از سوی شرکت برق منطقه ای استان کرمانشاه انجام شده است گفت: ما شرکت توزیع هستیم و در خاموشی ها دخالتی نداریم.

میثم کوشکی به خبرنگار ایرنا افزود: خاموشی ها ۲ ساعته است و اکنون نیز برق مناطق مختلفی از چندین شهرستان به صورت استانی قطع شده و در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که گرمای هوا در این منطقه از اوایل اردیبهشت ماه تا اواخر آبان ماه ادامه دارد و در تابستان ها گاهی دما تا ۵۰ درجه می رسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.